دانلود ترجمه مقاله مفاهیم تکاملی رسانه های اجتماعی برای مدیریت دانش سازمانی
عنوان فارسی |
مفاهیم تکاملی رسانه های اجتماعی برای مدیریت دانش سازمانی |
عنوان انگلیسی |
The evolutionary implications of social media for organizational knowledge management |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش سازمانی؛ رسانه های اجتماعی؛ محاسبات ابری؛ یادگیری کارکنان و سازمان ها |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش (Knowledge Management) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش 3. تأثیر تکاملی رسانه های اجتماعی روی سازمان ها 4. پلتفرم های مبتنی بر ابر: بسط مرزهای KM 5. تکنولوژی های موبایل: مدیریت دانش همیشه فعال 6. آنالیز: یادگیری کارکنان و سازمان ها در راستای همکاری بهتر 7. پایان شروع – AI، AR و VR 8. نتیجه گیری
چکیده – رسانه های اجتماعی در طول دهه گذشته به یک فناوری گسترده تبدیل شده و بر تعداد زیادی از سازمان ها تأثیر گذاشته اند. یکی از مهم ترین آنها، تأثیر روی مدیریت دانش سازمانی است که در آن رسانه های اجتماعی بر بیشتر محدودیت های نسل قبلی تکنولوژی های مدیریت دانش غلبه می کنند. در این مقاله، ما اثرات رسانه های اجتماعی روی مدیریت دانش سازمانی را بررسی کرده ایم. در این راستا، ما استدلال کرده ایم که رسانه های اجتماعی کلاس یکپارچه ای از تکنولوژی ها نیستند ولی زیرساخت تکنولوژیک در حال تحولی هستند که نجوه ارتباط افراد را پشتیبانی کرده و تغییر می دهند. جنبه های کلیدی رسانه های اجتماعی از طریق یک تحول تکنولوژیک در دهه گذشته از محاسبات ابری تا تکنولوژی های موبایل تحول یافته اند. هر کدام از این تغییرات دارای نتایج متفاوتی روی مدیریت دانش سازمانی بوده و بیشتر آنها کاملاً محقق شده اند. علاوه بر این، روند رو به رشد نشان می دهد که رسانه های اجتماعی با تکنولوژی های نوظهوری مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، و واقعیت افزوده تکامل یافته و بیشتر روی نحوه مدیریت دانش سازمانی تأثیر می گذارد. این دیدگاه تکاملی نشان می دهد که ما به این موضوع نزدیک شده ایم که رسانه های اجتماعی چگونه شیوه های مدیریت دانش سازمانی را تحت تأثیر قرار می دهند. به این ترتیب، دید گسترده ای در زمینه رسانه های اجتماعی می تواند زمینه های بیشتری را برای تحقیقات آتی فراهم کند.
Social media has become a widely-adopted technology over the past decade, affecting organizations in myriad ways. One of the most important is the effect on organizational knowledge management, in which social media overcomes many of the limitations of previous generations of knowledge management technologies. In this paper, I explore the effects of social media on organizational knowledge management. In doing so, I argue that social media is not a monolithic class of technologies, but a diverse and evolving technological infrastructure that supports and changes the way people communicate and collaborate. Key aspects of social media have gone through a technological evolution over the past decade from cloud computing, to mobile technologies, and into analytics. Each of these shifts has distinct implications for organizational knowledge management, many of which have yet to be fully realized. Furthermore, trends suggest that social media will continue to evolve with emerging technologies, such as artificial intelligence, virtual reality, and augmented reality, which will further influence how organizational knowledge management is practiced. This evolutionary perspective suggests we may be closer to the beginning than the end of how social media will affect organizations and their knowledge management practices. As such, a broad perspective on social media may provide many open areas for research in coming years.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.