دانلود ترجمه مقاله استفاده از رسانه اجتماعی در عملیات زنجیره تامین B2B

عنوان فارسی

بررسی استفاده از رسانه های اجتماعی در عملیات زنجیره تامین B2B

عنوان انگلیسی

Exploring social media use in B2B supply chain operations

کلمات کلیدی :

  زنجیره تامین؛ رسانه اجتماعی B2B؛ B2B؛ کارایی زنجیره تامین؛ بازاریابی B2B؛ عملیات زنجیره تامین

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله شبکه اجتماعی در زنجیره تامین B2B

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
64,800 تومان
فهرست مطالب

1. رسانه اجتماعی برای شرکت ها 2. رشد رسانه های اجتماعی 3. SMA برای عملیات زنجیره تامین B2B 4. استفاده از رسانه اجتماعی در زنجیره تامین B2B 5. دلالت های مدیریتی 6. خلاصه و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این تحقیق به بررسی کاربردهای فعلی و قابلیت های بالقوه مجموعه گسترده ای از کاربردهای رسانه اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر، لینکدین و غیره در حوزه عملیات های زنجیره تامین B2B می پردازد. به طور خاص، ما از امکانات رسانه اجتماعی (SMA) به عنوان چارچوبی برای بررسی نحوه استفاده از رسانه اجتماعی در بخش های زنجیره تامین B2B استفاده می کنیم. همچنین، یافته هایی بر اساس یک نظر سنجی از 209 متخصص در حوزه های زنجیره تامین گزارش کردیم. این یافته ها شامل میزان استفاده از رسانه اجتماعی و ابزارهای مختلف رسانه اجتماعی در عملیات های زنجیره تامین B2B، تاثیر اندازه شرکت بر استفاده از رسانه اجتماعی، حوزه هایی که در آن از رسانه اجتماعی استفاده می شود، درک رسانه اجتماعی و دیگر مسائل مربوطه مانند سیاست و امنیت رسانه اجتماعی است. بر اساس این یافته ها، این مطالعه بحثی درباره استفاده فعلی و آینده از رسانه اجتماعی در عملیات های زنجیره تامین B2B ارائه می کند. کاربرد رسانه اجتماعی در شرکت ها: رسانه اجتماعی تقریبا در همه حوزه های کسب و کار، انقلابی ایجاد کرده و در برخی موارد باعث بروز تغییرات تعاملات اساسی بین شرکت ها و مشتریان آن ها شده است (کاپلان و هانیلن، 2010). خارج از حوزه تجارت، افراد به سرعت رسانه اجتماعی را پذیرفته و خود را با آن تطبیق داده اند. بر اساس تحقیقات مرکز پژوهش های پئو (2018)، بین فوریه 2005 و فوریه 2018، درصد بزرگسالان آمریکایی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کردند از 5 درصد به 69 درصد افزایش یافت. پلتفرم های خاصی با سرعت بی سابقه ای به کاربران اضافه شد که فیس بوک با 50 میلیون کاربر تنها یک سال بعد از معرفی تجاری آن (آمار، 2015) و توئیتر با همین تعداد کاربرد طی 6 ماه (آمار 2015) در صدر این پلت فرم ها قرار داشتند. تشخیص ارزش شبکه اجتماعی در اکثر محیط های کسب و کار صورت گرفته و بسیاری از کارکنان صنعت معتقدند کارهای زیادی با استفاده از این رسانه اجتماعی می توان انجام داد. این مساله به ویژه در حوزه زنجیره تامین صدق می کند. در حالی که شک کمی وجود دارد که رسانه اجتماعی دارای تاثیر زیادی بر فعالیت های زنجیره تامین است (لاری، 2011)، اما محققان به کاستی هایی در این زمینه اشاره کرده اند. همانطور که گزارش شرکت مک کینزی بیان کرد: شرکت ها، فناوری های اجتماعی را اتخاذ کرده اند، اما تنها به بخش کمی از ارزش بالقوه این رسانه ها پی برده اند (بوگین، چیو و مانی کیا، 2012). همین مطالعه بیان کرد که پلت فرم های اجتماعی می تواند به تنهایی بالغ بر 9000 میلیارد تا 1.3 تریلیون دلار ارزش را در این بخش ها داشته باشد و دو سوم این ارزش شامل خلق فرصت در بهبود روابط و همکاری درون و در سراسر شرکت است (بوگین و همکاران، 2012). همین مساله باعث افزایش انگیزه مطالعه ما می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research examines current applications and potential capabilities of a wide array of social media applications such as Facebook, Twitter, LinkedIn, and others within the context of B2B supply chain operations. Specifically, we use social media affordances (SMA) as a framework to explore how social media is used in B2B supply chain settings. We report findings based on a survey of 209 professionals in supply chain areas. These findings include the extent to which social media and different social media tools are used in B2B supply chain operations, the impact of company size on social media use, the areas in which social media is used, the perceptions of social media, and other relevant issues such as social media policy and security. Based on these findings, this study provides a discussion regarding the current and future use of social media in B2B supply chain operations. Social media for enterprises: The social media revolution has touched nearly all areas of business and, in many instances, has changed fundamental interactions between companies and their customers (Kaplan & Haenlein, 2010). Outside the business realm, individuals have rapidly embraced and adopted social media. According to the Pew Research Center (2018), between February 2005 and February 2018, the percentage of American adults using social networking sites jumped from 5% to 69%. Specific platforms added users at unprecedented rates, with Facebook hitting 50 million users just 1 year after its commercial introduction (Statista, 2015a) and Twitter doing the same in under 9 months (Statista, 2015b). Recognition of social media value is present in most business settings; however, many industry insiders believe much remains to be done. This is particularly true in the area of supply chain. While there is little doubt that social media is starting to have a big impact on supply chain activities (O’Leary, 2011), researchers point out the shortcomings. As one McKinsey & Company report stated: “[Companies] have adopted [social] technologies but have generated only a small fraction of the potential value they can create” (Bughin, Chui, & Manyika, 2012). The same study stated that “social platforms can unlock $900 billion to $1.3 trillion in value in those sectors alone” and “[t]wo-thirds of this value creation opportunity lies in improving communication and collaboration within and across enterprises” (Bughin et al., 2012). It is the across enterprises portion of that statement that motivates our current study.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 64,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استفاده از رسانه اجتماعی در عملیات زنجیره تامین B2B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi