دانلود پاورپوینت مقاله کاربرد شبکه اجتماعی در بهره برداری از زنجیره تامین B2B

عنوان فارسی :

ارزیابی کاربرد شبکه های اجتماعی در بهره برداری از زنجیره تامین B2B

درسهای مرتبط:

  مدیریت زنجیره تامین

تعداد اسلاید : 18 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1401 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی در زنجیره تامین B2B
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
29,000 تومان
توضیحات

رسانه های اجتماعی در درجه اول به فناوری هایی اشاره می کنند که امکان ایجاد اطلاعات ایجاد شده توسط کاربر را فراهم می کنند و از تعامل کاربر پشتیبانی می کنند. رسانه های اجتماعی می توانند روابط یک به یک بین کاربران را تسهیل کرده و به راحتی امکان برقراری تعاملات چند به چند را فراهم کنند. این ابزارها، امکان ایجاد روابط مجازی را فراهم می کنند که افراد را قادر می سازد تا در بسیاری از سطوح با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اکثر برنامه های این حوزه از فناوری های ابری استفاده می کنند و وب 2.0 محسوب می شوند. عصر محاسبات اجتماعی عمدتا به دلیل کاربردهای شبکه های اجتماعی پدیدار شد و منجر به جایگزینی در حالت های قبلی ارتباط از جمله تلفن، نامه، ایمیل، رادیو و تلویزیون شد. در کمتر از ده سال، فن آوری های رسانه های اجتماعی به شیوه تعامل مشاغل با سهامداران نفوذ کرده و انقلابی را ایجاد کرده اند. در نتیجه، برنامه های رسانه های اجتماعی به طور چشمگیری نحوه ارتباط، تعامل، اشتراک، ارتباط و حتی تفکر افراد را تغییر داده اند. سرعت نفوذ رسانه های اجتماعی در شیوه های اجتماعی و تجاری توسط بسیاری از آینده پژوهان نسبتاً پیش بینی نشده بود. اقدامات استفاده از شبکه های اجتماعی نشان دهنده ادامه رشد است. طبق اظهارات شرکت نیلسن: “رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین فرصتهایی است که شرکتهای مختلف صنایع برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان دارند”. به عنوان مثال، در سال 2016، بزرگسالان 36٪ بیشتر از سال 2015 در شبکه های اجتماعی وقت صرف کرده اند. اخیراً مشخص شده است که بزرگسالان به طور متوسط ​​5.5 ساعت در هفته را در این محیط می گذرانند.

این پاورپوینت در 18 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 8 آن قرار داده شده است:

b2c

سازمان ها به رسانه های اجتماعی واکنش نشان داده و به دنبال راه هایی برای ادغام مزایای آن در شیوه های تجاری خود هستند. علی رغم اینکه بسیاری از ابزارهای این حوزه برای هدف قرار دادن ارتباطات در سطح فردی ساخته شده اند، اکنون بسیاری از مشاغل از ابزارهای ارائه شده توسط فیس بوک، لینکدین، پینترست، اینستاگرام، توییتر و غیره برای تعامل با مشتریان، مشتریان بالقوه و سایر سهامداران استفاده می کنند. این محیط ها، محبوب ترین فعالیت آنلاین هستند که بیش از 66 درصد از کل کاربران اینترنت به آن دسترسی دارند. شرکتهای فورچون  500 در اوایل سال 2009 از ابزارهای این حوزه نظیر فیس بوک، توییتر و یوتیوب در سطح نسبتاً بالایی استفاده می کردند: 64٪ آنها برای استفاده داخلی، 56٪ برای B2C و 40٪ برای B2B.

در ادامه، اسلاید شماره 16 این پاورپوینت قرار داده شده است:

b2b

به طور کلی، این ابزار، امکان توسعه روابط معنادار با مشتریان فعلی و آینده را فراهم می کنند. کشف مشتریان جدید، ادامه روابط با مشتریان موجود و جمع آوری اطلاعات ارزشمند و مرتبط را امکان پذیر می سازد. در B2C، این شبکه ها به منبعی در فعالیت های تجاری مانند فروش تبدیل شده اند. مکانهای جدیدی برای تعامل تجاری نیز موجود است (به عنوان مثال ایجاد پایگاه طرفداران). مشاغل می توانند داده های غیر ساختاری رسانه های اجتماعی را به عنوان ابزاری برای کسب و تنظیم دقیق هوش تجاری استخراج کنند. از آنجا که بسیاری از داده های این حوزه، عمومی هستند، اطلاعات مربوط به رقبا و محصولات رقیب به راحتی در دسترس می باشند.


سفارش ترجمه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مقاله کاربرد شبکه اجتماعی در بهره برداری از زنجیره تامین B2B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی