دانلود ترجمه مقاله قابلیت های زنجیره ارزش شرکت های هواپیمایی و عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)

عنوان فارسی

قابلیت های زنجیره ارزش شرکت های هواپیمایی و عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR): ارتباط بین رهبری CSR و فرهنگ CSR با عملکرد CSR: رضایت مشتری و عملکرد مالی

عنوان انگلیسی

Airline Value Chain Capabilities and CSR Performance: The Connection Between CSR Leadership and CSR Culture with CSR Performance, Customer Satisfaction and Financial Performance

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ رهبری CSR؛ فرهنگ CSR؛ صنعت هواپیمایی؛ عملکرد CSR؛ رضایت مشتری

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین؛ مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
67,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. آنالیز و یافته ها 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این پژوهش به بررسی مسئولیت اجتماعی شرکتی در رهبری (CSRL) و فرهنگ (CSRC) به عنوان منابع ارزشمند قابلیت های زنجیره ارزش و تاثیر آن بر عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSRP) و همچنین تاثیر نهایی آن بر رضایت مشتری (CS) و عملکرد مالی (FP) در حوزه صنعت هواپیمایی می پردازد. مسئولیت اجتماعی شرکتی مستلزم انجام فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی می باشد. این فعالیت ها عمدتا بر روی بهبود روابط یک شرکت با ذینفعان خود که شامل سهامداران، سازمان های خیریه و اجتماعی، کارکنان، عرضه کنندگان، مشتریان و محیط است، متمرکز می باشد (Sprinkle and Maines, 2010). بنابراین، در حوزه ی اتخاذ این پژوهش، مفهوم CSR شامل دو بُعد پایداری اجتماعی و زیست محیطی است. با این حال، بر اساس مدل زنجیره ارزش سنتی که در اواسط دهه 1980 توسط پورتر ارائه شد، این پژوهش بر روی تفکرات قوی و معاصر دیگر مانند فرهنگ و رهبری در حوزه ی CSR نیز متمرکز است. در این مطالعه، سه حوزه در صنعت هواپیمایی بازارهای آمریکا و آسیا آنالیز شد و برخی پیامدهای مدیریتی و آکادمیک حاصل از این پژوهش نیز مورد بحث قرار گرفت. رهبری تاثیر مثتبی بر عملکرد CSR داشته که این امر می تواند به نوبه ی خود باعث افزایش ابعاد دیگر عملکرد شرکت و به ویژه رضایت بخشی مشتری و عملکرد مالی گردد. بنابراین، این پژوهش انگیزه هایی را برای مدیران به منظور سرمایه گذاری در حوزه ی CSR جهت دستیابی به عملکرد پایدار فراهم کرده است. با ایجاد این فرضیه که شرکت ها از طریق شناسایی قابلیت های زنجیره عرضه مانند CSRL و CSRC، به عملکرد پایدار و در نهایت عملکرد مالی دست پیدا می کنند. یافته های این پژوهش نشان داد که در محیط فعلی نیازی قوی به عملکرد پایدار شرکت وجود دارد و این مساله تنها توسط رهبران CSR که مفاهیم خلق ارزش را از طریق یک فرهنگ قوی CSR به کار می گیرند، حاصل می گردد. این پژوهش شاید یکی از اولین مطالعاتی بوده که به بررسی ارتباط بین سازه های رهبری، فرهنگ و عملکرد مرتبط با CSR می پردازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research examines Corporate Social Responsibility in Leadership (CSRL) and Culture (CSRC) as valuable resources of the value chain capabilities, and its influence on CSR Performance (CSRP), as well as its resulting effect on Customer Satisfaction (CS) and Financial Performance (FP) in the context of the airline industry. CSR entails the practice of social and environmental activities. These activities mainly concentrate on improving the relationships of a firm with its stakeholders, which consist of shareholders, charitable and community organisations, employees, suppliers, customers, and the environment (Sprinkle and Maines, 2010). It is therefore in this context that this research adopts the concept of CSR which consists of two aspects of social and environmental sustainability. Based on the traditional value chain model by Porter of the mid 1980's, this research however also focuses on other robust and contemporary business thinking such as culture and leadership within the CSR setting. Three carriers in the aviation industry within the US and Asia Pacific markets are analysed and some resulting academic and managerial implications are discussed. Findings from this research highlights the importance of cultivating and promoting CSR culture and leadership so as to positively influence CSR performance, which can in turn enhance other aspects of firm performance specifically customer satisfaction and financial performance. Hence, this research provides incentives for managers to invest in CSR in their quest for sustainable performance. Building on the hypothesis that firms achieve sustainable performance and ultimately financial performance through the identification of value chain capabilities such as CSRL and CSRC, the findings of this research indicate that there is a strong requirement for sustainable firm performance in the current environment but this can only be achieved where the approach is embedded in the core business, by CSR leaders who can apply the concepts of value creation through a strong CSR culture. This research is original as it is perhaps one of the first studies which examine the linkage between CSR-related constructs of leadership, culture and performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 67,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله قابلیت های زنجیره ارزش شرکت های هواپیمایی و عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi