دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت زنجیره تامین پایدار صنعت هتلداری بر نگرش مصرف کننده
عنوان فارسی |
تاثیر مدیریت زنجیره تامین پایدار صنعت هتلداری بر رفتار و نگرش مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
Influence of sustainable hospitality supply chain management on customers’ attitudes and behaviors |
کلمات کلیدی : |
  پایداری؛ مدیریت زنجیره تامین در صنعت هتلداری؛ مشتری؛ رضایت؛ وفاداری؛ تمایل به پرداخت پاداش |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 105 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب پژوهشی و توسعه فرضیات 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. دلالت ها 8. نتیجه گیری ها و تعمیم های آتی
چکیده – این مطالعه با هدف تعیین تأثیر ابعاد محیطی، اجتماعی و اقتصادی اقدامات مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر نگرش و رفتارهای مشتریان از جمله رضایت، وفاداری و تمایل به پرداخت پاداش به کالاها و خدمات مهمان نوازی پایدار با استفاده از داده های جمع آوری شده از مصرف کنندگان آمریکایی که اغلب در هتل ها اقامت دارند، انجام شده است. یافتهها حاکی از آن است که در حالی که هر دو عملکرد ابعاد محیطی و اقتصادی مدیریت زنجیره تأمین مهمان نوازی تأثیر مثبتی در رضایت مشتری، وفاداری و تمایل به پرداخت حق بیمه کالاها و خدمات پایدار از مهمان نوازی دارند، اما اقدامات بعد اجتماعی تأثیر مثبت بر رضایت مشتری و تأثیر منفی بر تمایل مشتری به پرداخت حق بیمه دارند. نتایج همچنین حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور کامل میان ارتباط بین اقدامات بعد اجتماعی و وفاداری مشتری قرار می گیرد. علاوه بر این، رضایت مشتری تأثیر مثبت بر وفاداری مشتری می گذارد، که در نهایت تمایل مشتری به پرداخت پاداش را افزایش می دهد. نتایج یافته های تحقیق ارائه شده است.
This study aims to identify the impact of the environmental, social and economic dimensions of sustainable hospitality supply chain management actions on customers’ attitudes and behaviors including satisfaction, loyalty and willingness to pay a premium for sustainable hospitality goods and services utilizing data collected from U.S. consumers who frequently stay at hotels. Findings suggest that while both environmental and economic dimensions’ actions of sustainable hospitality supply chain management have positive influences on customer satisfaction, loyalty and willingness to pay a premium for sustainable hospitality goods and services, the social dimension actions are found to have a positive influence on customer satisfaction and a negative influence on customer willingness to pay a premium. Results also indicate that customer satisfaction fully mediates the relationship between social dimension actions and customer loyalty. In addition, customer satisfaction positively influences customer loyalty, which ultimately increases customer willingness to pay a premium. The implications of the research findings are provided.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.