دانلود پروپوزال تاثیر مشخصه های شخصیتی مشتری بر هویت برند و وفاداری به برند

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر مشخصه های شخصیتی مشتری بر هویت برند و وفاداری به برند (مطالعه موردی: شرکت های بیمه در گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Impact of Customer Personality Trait on Brand Identity and Brand Loyalty (Case Study: Insurance Companies in Guilan)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی گرایش بیمه

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

هویت برند، نقشی کلیدی در موفقیت یک برند خاص دارد. این مشخصه، باعث درک بهتر مصرف کننده از هویت یک برند شده و ارتباطی قوی بین مصرف کننده و برند ایجاد می نماید. هویت برند باید به شکلی طولانی مدت و سازگار شکل گیرد. علاوه بر این، باید متمایز از دیگر برندها بوده و پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد. به واسطه این مولفه، مصرف کنندگانی با طیف وسیعی از مشخصه های شخصیتی، جذب این نام تجاری شده و اولویت خود را توسعه خواهند داد. علاوه بر این، یک شرکت به واسطه این مولفه می تواند رابطه خوب خود با مشتریان را حفظ نماید. از آنجایی که هر برندی، هویت خاص خود را دارد، مصرف کنندگان ممکن است با هر کدام از آنها به عنوان انسانی واقعی برخورد نمایند. در این مورد، مصرف کنندگان به واسطه نگرش های مختلف در پی نیل به نیازهای خود می باشند. مصرف کنندگان ممکن است از یک برند یا محصول در تطابق با مشخصه های شخصیتی خود استفاده نمایند، به عبارت دیگر، هدف تمامی اقدامات بازاریابی، ایجاد اعتماد در مشتریان و تقویت ارتباط بین برند و مصرف کننده می باشد تا ارزش ویژه برند و نیز وفاداری به برند افزایش یابد. هویت برند در سال های اخیر، موضوع تحقیقاتی مقالات علمی بیشماری بوده است و مقالات زیادی در نشریات معتبر در این زمینه به چاپ رسیده اند. نظریه صفات شخصیتی، یکی از موثرترین مکاتب فکری در زمینه روانشناسی شخصیت می باشد که محققین به بررسی ارتباط آن با حوزه های مختلفی پرداخته اند که رفتار مصرف کننده نیز یکی از موارد پربحث در این زمینه بوده است.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. متغیرهای این تحقیق در قالب یک مدل مفهومی مورد بررسی قرار گرفته اند و روش های جمع آوری و تحلیل داده ها از جامعه آماری نیز مشخص شده اند. جنبه های نوآورانه بودن طرح مشخص شده و پرسش هایی نیز برای در این راستا مطرح گردیده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی بوده و نیز زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه مطالعاتی باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

ویژگی مصرف کننده و برند

ترجمه مقاله بیس این پروپوزال نیز آماده بوده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود ترجمه مقاله رابطه بین هویت برند مصرف کننده، جوامع برند و وفاداری به برند


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال تاثیر مشخصه های شخصیتی مشتری بر هویت برند و وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi