دانلود ترجمه مقاله کاربرد هویت برند در زمینه تبلیغات در بازی
عنوان فارسی |
کاربرد هویت برند در زمینه تبلیغات در بازی: تاثیر مشخصه شرکت روی هویت تبلیغات بازی |
عنوان انگلیسی |
An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات بازی؛ هویت برند؛ هویت تبلیغات بازی؛ بازی دیجیتالی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی 3. روش تحقیق 4. اعتبارسنجی مدل پنج فاکتوری هویت تبلیغات بازی 5. بحث و بررسی و مفاهیم
محدودیت ها و زمینه های پژوهشی آتی: این مطالعه دارای یک سری محدودیت ها نیز می باشد. اولا، اگرچه نمونه تسهیل معمولا برای اهداف اکتشافی مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از نمونه غیرتصادفی دانشجویان می تواند قابل تعمیم بودن این یافته ها را برای کل جمعیت تضعیف کرد. بنابراین، توصیه می شود که محققین آتی، اعتبارسنجی های خارجی را با تکرار فرآیندها در محیط های مختلف بررسی کنند. محدودیت دوم این مطالعه مربوط به رویکرد متدولوژیکی آن می باشد. از پاسخدهندگان خواسته شد تا تصور کنند که آنها در حال ایفای نقشی متفاوت بوده و ادراک آنها از هویت این تبلیغات بازی مرتبط با نگرش های شرکتی است. از آنجایی که واقعا یک تبلیغا بازی را بازی نمی کردند. دانستن این که چه مقدار از درک آنها مربوط به بازی تبلیغاتی می باشد، کار دشواری بود. به منظور ارائه تصویری جامع از ساختار AP، تحقیقات آتی می توانند از یک طرح آزمایشی یا طرح تحقیقاتی کیفی با گروه های تمرکز در راستای تشخصی مشخصه ها و ویژگی های هویتی خاص استفاده کنند. به عنوان مثال، شرکت کنندگان می توانند بازی تبلیغاتی را در قالب یک محرک بازی کنند و سپس لیستی از صفات شخصیتی که می توان به بازی تبلیغاتی نسبت داد را ایجاد کنند. سوما، این مطالعه به بررسی تاثیرات انگیزش در مشارکت بازیکنان در بازی های تبلیغاتی نپرداخته است. انگیزش بازی های تبلیغاتی غالبا به عنوان فاکتوری مهم در نظر گرفته می شود که می تواند روی نگرش های رفتاری تاثیر بگذارد (جنگ و تنگ، 2008؛ پرنسکی، 2002). بنابراین، انگیزش های بازی های تبلیغاتی می تواند دامنه رابطه AP را با نگرش های شرکتی و تمایل به بازی یا خرید تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، نتایج این مطالعه تنها به صورت اکتشافی بوده و باید در تحقیقات آتی بیشتر مورد توجه و بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال، تاثیر AP روی دیگر تمایلات رفتاری مشتریان و ارزش های درک شده مانند توصیه ها یا نگرش ها به برند می تواند مورد بررسی قرار گیرد. بررسی و مطالعه همخوانی هویتی در میان برندها و بازی های تبلیغاتی به منظور شناسایی سازگاری برندهای و بازی های تبلیغاتی با هم جهات ادغام برند موضوعی است که بسیار جالب توجه می باشد و می تواند در تحقیقات آتی مورد استفاده قرار گیرد.
Limitations and future research areas: This study has several limitations. First, although a convenience sample is normally used for exploratory purposes, using a nonrandom sample of students might weaken the generalizability of these findings to the whole population. Therefore, future researchers are encouraged to augment external validity by replicating the procedures in different settings. A second limitation of the study is related to its methodological approach. Respondents were asked to imagine they were playing different types of advergames and rate their perceptions of the advergame personality with company attributes. Since they did not actually play an advergame, it is difficult to know to what degree their perceptions were caused solely by the advergame. To provide a comprehensive picture of the AP construct, future research could use an experimental design and/or a qualitative research design using focus groups to elicit advergame-specific personality characteristics. For example, participants could be playing an advergame as a stimulus, and then be asked to generate a list of personality traits that can be attributed to the advergame. Third, this study did not take into account the effects of players’ motivations to engage in advergames. The motivation of gameplay has often been considered as an important factor affecting behavioral intentions (Jeng & Teng, 2008; Prensky, 2002). Thus, advergaming motivations may influence the magnitude of the relationship of AP with company attributes and intentions to play and purchase. Therefore, future research should replicate this study under different gaming motivations. In addition, the results of this study are only exploratory and should be examined thoroughly in further studies. For example, the influence of AP on consumers’ other behavioral intentions and perceived values, such as recommendations, or attitudes towards brands, could be researched. It would also be interesting to investigate the personality congruence among brands and advergames in order to identify which brands and advergames fit together best for advergaming brand integration.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.