دانلود ترجمه مقاله هویت برند در بخش آموزش عالی: تحلیل فرآیند مشروط

عنوان فارسی

هویت برند در بخش آموزش عالی: تحلیل فرآیند مشروط

عنوان انگلیسی

Brand identification in higher education: A conditional process analysis

کلمات کلیدی :

  هویت برند؛ آموزش عالی؛ فارغ التحصیلان؛ تجربه

درسهای مرتبط مديريت بازاريابي
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. برندینگ در آموزش عالی 3. چارچوب مفهومی 4. روش 5. نتایج 6. بحث و بررسی کلی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدوديت ها و تحقيقات آتي: يکي از محدوديت هاي اين مطالعه اين است که هويت توسط يک موسسه مورد مطالعه قرار گرفته است، اگرچه که اين موسسه، يک دانشگاه سطح متوسط از نظر قدمت مي باشد، اعتبار و تعداد فارغ التحصيلان، با در نظر گرفتن تجربيات اجتماعي و دانشگاهي و تاثيرات آنها روي هويت برند ممکن است در دانشگاهي با تاريخچه و موقعيت مختلف، متفاوت باشد. اين مطالعه در زمينه بريتانيا انجام گرفته شده و تجربه اجتماعي / دانشگاهي ممکن است در جايي ديگر، متفاوت باشد. فقط اعضاي جامعه فارغ التحصيلان در اين مطالعه دخيل بوده اند و اگرچه انجمن فارغ التحصيلان مورد مطالعه داراي سطح بالايي از عضويت در ميان ليسانسه هاي جديد بوده اند، ليسانسه هايي که وابسته به اين انجمن نبودند ممکن است در فراخواني و هويت شان متفاوت باشند. در چارچوب تئوريکي، تجربه داراي تاثيري علي روي هويت در طول زمان مي باشد. با اين حال، ممکن است هويت فعلي روي تجربه فراخواني تاثير داشته باشد. گرچه که اين ممکن است يک محدوديت به شما آيد، جهت گيري نظري عليت اتخاذ شده در اينجا به طور گسترده مورد تست و پذيرش قرار گرفته است (به عنوان مثال، مائل و آشفورث، 1992؛ باتاچاريا و همکاران، 1995؛ هونگ و يانگ، 2009). به منظور افزايش تعميم پذيري يافته ها، مطالعات آتي بايد اين طرح را در انواع مختلف موسسات آموزش عالي تکرار کنند و تمايزات ميان فرهنگي محتمل را مورد بررسي قرار دهند. مسيري ديگر براي تحقيقات آتي، بررسي تاثيرات تعديل کننده متغيرهاي دموگرافيک ديگر مانند جنسيت، سن و شرايط تحصيلي و فارغ التحصيلي مي باشد. با اينکه نتايج تاييد مي کنند که تجربه فراخواني شده، پيش بيني کننده کليدي هويت برند، وفاداري و حمايت برند مي باشد، تحقيقات آتي مي توانند چارچوب فعلي را با بررسي تجربي پيشينه هاي ديگر هويت برند در طول زمان مانند هويت يک موسسه بسط دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and future research: A limitation of this study is that identification is studied with a single institution, and although this institution is a middle range university in terms of its age, prestige and size of alumni, recall of academic and social experience and their effects on brand identification may differ in a university with a different history and standing. The study is undertaken in a UK context and academic/social experience may differ elsewhere. Only members of an alumni association are included in the study, and although the alumni association studied had a high level of membership among new graduates, graduates who do not belong to the association may differ in their recall and identification. In the theoretical framework, experience has a causal effect on identity over time. However, it is possible that current identity may influence recalled experience. Although this may be a limitation, the theoretical direction of causation adopted here has been widely tested and accepted (e.g. Mael & Ashforth, 1992; Bhattacharya et al., 1995; Hong and Yang, 2009). To enhance the generalizability of the findings, future studies should replicate the design at different types of higher education institutions and examine possible cross-cultural differences. Further probing of the complexity and possible dimensions of academic and social experience of university brands would be a fruitful line of enquiry. Another avenue for future research is to examine possible moderating effects of demographic variables such as gender, age and alumni qualifications. While the results confirm that recalled experience is a key predictor of brand identification, brand loyalty and brand support, future research may expand the present framework by empirically testing other antecedents of brand identification over time, for example, the prestige of an institution.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله هویت برند در بخش آموزش عالی: تحلیل فرآیند مشروط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi