دانلود ترجمه مقاله نقش مدیر پروژه به عنوان عامل بهبود سازمان های پروژه محور

عنوان فارسی

نقش مدیر پروژه به عنوان عامل بهبودبخشی در سازمان های پروژه محور

عنوان انگلیسی

The Role of Project Managers as Improvement Agents in Project-Based Organizations

کلمات کلیدی :

  رفتار؛ بهبودبخشی؛ بلند مدت؛ سازمان های پروژه محور؛ مدیر پروژه؛ نقش

درسهای مرتبط مدیریت پروژه
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 59
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله مدیر پروژه در سازمان پروژه محور

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نقش مدیر پروژه 3. نیاز برای بهبودبخشی در سطح PBO 4. روش 5. بهبود بخشی مداوم (CI) 6. مدیر پروژه و کار بهبودبخشی 7. موردی از تلاش های بهبودبخشی، در یک PBO 8. تحلیل رفتارها 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ما پیشنهاد می کنیم که از مدیر پروژه بطور ضمنی انتظار برود که در بهبود مستمر سازمان های مبتنی بر پروژه مشارکت کند (PBO). این مقاله به بررسی چگونگی ارتباط مطالعات مدیریت پروژه با بهبود عملکرد کلی PBO می پردازد. PBO نتایج پشتیبانی شده توسط مطالعات موردی ، انتظارات ضمنی ای از مدیر پروژه برای کمک به بهبود سطح سازمانی را نشان می دهد. ما استدلال می كنیم كه اگر پیشرفت سطح سازمان باید بخشی از عملكرد مدیریت پروژه در PBO باشد (همانطور که در مقالات مدیریت پروژه ترویج داده شده است)، نقش عامل بهبود برای مدیریت پروژه باید به طور رسمی تعریف شود. مقدمه: این مقاله، به بررسی نقش مدیر پروژه در ارتباط با تلاش های بهبودبخشی در سازمان های پروژه محور (PBOها) می پردازد. بهبود بخشی مدیریت پروژه (یعنی بهتر کردن چیزی)، قسمتی از سنت پژوهش مدیریت پروژه است (ژاکوپسون و سودرهولم 2011) اما به عنوان کاری دشوار، در سطح سازمان شناخته می شوند (cf. فرناردز، وارد و آراخو 2014، اسکاربورو و همکاران 2004). PBOها یعنی سازمان های مستقل یا دریافت کننده کمک مالی که عمده محصولات یا خدمات خود را از طریق پروژه تولید می نمایند (تمسر، مولر 2012، تونر و کیگام 2000)، برای مثال مدل های سررسید را به عنوان ابزار استراتژیک برای بهبودبخشی فرآیندها، مشارکت در رویکردهای سیستماتیک برای شناسایی و هماهنگی اقدامات بهبود بخشی اتخاذ نموده اند اما دانش محدودی در زمینه اثرات آن بر بهبودبخشی عملکرد دارند (کواک، ولزویک و ویلیام 2015). مدارکی وجود دارد مبنی بر اینکه عملکرد مدیریت پروژه می تواند بر موفقیت پروژه تاثیر بگذارد (میر و پنینگتون 2014). با این وجود سطح کلی موفقیت پروژه (یعنی تحویل محصولات در بازه مشخص شده، هزینه و حوزه) هنوز هم کم در نظر گرفته شده اند (فرناندز و همکاران 2014).

نمونه متن انگلیسی مقاله

We propose that the project manager is implicitly expected to participate in and contribute to continuous improvement in project-based organizations (PBOs). This article explores how project management literature treats the project manager in relation to improving overall PBO performance. The results, supported by case study insights, indicate implicit expectations of the project manager to contribute to organization-level PBO improvement. We argue that if organization-level improvement should be part of project management practice in PBOs, as promoted in project management literature, the role of improvement agent needs to be formalized for the project manager. Introduction: This article explores the role of the project manager in relation to improvement efforts in project-based organizations (PBOs). Improving (i.e., making something better) project management practice is part of the project management research tradition (Jacobsson & So¨derholm, 2011) but is recognized as difficult to achieve at an organizational level (cf. Fernandes, Ward, & Arau´jo, 2014; Scarbrough et al., 2004). PBOs, that is, subsidiary or stand-alone organizations that produce a majority of their products or services through projects (Pemsel & Mu¨ller, 2012; Turner & Keegan, 2000), have, for example, adopted maturity models as a strategic tool for improving processes, contributing to a systematic approach to identify and coordinate improvement actions, but with limited or no knowledge regarding the effects on performance improvements (Kwak, Sadatsafavi, Walewski, & Williams, 2015). There is evidence of project management performance influencing project success (Mir & Pinnington, 2014); however, the general level of project success (i.e., deliver within time, cost, scope) is still considered to be low (Fernandes et al., 2014).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 24 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 7 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش مدیر پروژه به عنوان عامل بهبود سازمان های پروژه محور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + بیست =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi