دانلود ترجمه مقاله نقش دفتر مدیریت پروژه (PMO) در مدیریت چرخه عمر محصول

عنوان فارسی

نقش دفتر مدیریت پروژه (PMO) در مدیریت چرخه عمر محصول: یک مطالعه موردی در صنعت دفاعی

عنوان انگلیسی

The role of the Project Management Office (PMO) in product lifecycle management: A case study in the defence industry

کلمات کلیدی :

  سازمان های پروژه محور؛ شکاف رابط؛ دفاتر مدیریت پروژه

درسهای مرتبط مدیریت پروژه
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 63
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
55,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. کار پروژه و تناسب ساختار 3. ساختارها، پورتفولیوها و PMOها 4. PMOها و مدل های چرخه عمر 5. شکاف های رابط و چرخه های عمر 6. شکاف های رابط در صنعت دفاعی 7. روش تحقیق 8. پیشینه 9. یافته ها 10. بحث و بررسی 11. نتیجه گیری 12. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این مقاله با استفاده از مطالعه موردی تجربی در صنایع دفاعی، به بررسی کاربرد PMO (هابز و اوبری، 2010)، رابطه با چرخه عمر محصول (استارک، 2015) و بویژه نحوه کمک آن به حل مسائل موجود در شکاف های واسط چرخه عمر (موریس، 1988) می پردازد. مشارکت این تحقیق به سه طریق است. اولا، در آثار عملی مربوط به چرخه عمر، که در آن به شناسایی سه مسئله مهمی می پردازد که ناشی از شکاف های واسط می باشند. اینها هدف استراتژیکی متفاوت در مراحل مختلف، فرایندهای ناسازگار و روش بین مرحله ای و فقدان مدیریت دانش و کنترل منابع ضعیف در شکاف های واسط می باشند. دوما در آثار مدیریت پروژه، که در آن به درک نقش PMO و نحوه استفاده از کاربرد خود در حل شکاف های واسط مسائل، بسط می یابد. این نشان می دهد که تلاش برای گسترش منابع در مراحل مشابه و یا حفظ گروه آماده، راه حل های قدیمی استفاده شده توسط شرکت ها، خسته کننده و غیرعملی است. به جای آن، این تحلیل اهمیت اعمال رویکرد مشابه و روش کامل و مدیریت موثر اطلاعات ازطریق شکاف (دکرز و همکارانش، 2013) را نشان می دهد تا شروع مرحله بعدی بر پایه صحیح تعیین شده در مرحله قبل را تضمین کند. سوما، از دیدگاه استراتژی عملیات (میلور و همکارانش 2015)، این تحقیق مالکیت هر دو مرحله با ماهیت مشابه (PMO) را نشان می دهد که باعث انسجام هدف چرخه عمر و فرصت کم اهداف بلندمدت در مرحله تحویل حاشیه ای جهت تناسب با اهداف کوتاه مدت مرحله پیشنهاد می شود. درحالیکه کنترل PMO پرسنل در هر دو مرحله سودمند است و به گسترش منابع در مراحل اجازه می دهد، کنترل PMO فرایند و دانش تا حدی نیاز به این کار را نفی می کنند که به تخصیص منابع ساده تر به پورتفولیوی سازمان منجر می شود. اگرچه انتقال از مرحله پیشنهاد به مرحله تحویل، تنها یک شکل از شکاف واسط را فراهم می آورد، معلوم است که این تحقیق قابل اعمال به شکاف هایی است که درهر مرحله از چرخه عمر محصول بعنوان هدف استراتژیکی وجود دارند و رویکرد متدلوژیکی و یکپارچگی اطلاعات کلیدی تحویل موثر فعالیت مبتنی بر چرخه عمر بلندمدت می باشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: By using an empirical case study in the defence industry, this article has investigated the functionality of the PMO (Hobbs and Aubry, 2010) and is relationship with the product lifecycle (Stark, 2015) and in particular how it might help to solve the issues inherent in lifecycle interface gaps (Morris, 1988). In doing this it contributes in three ways. First, to the operational literature on lifecycles where it specifically identifies three significant issues that exist due to interface gaps. These are differing strategic intent within differing phases, inconsistent process and method between phases and lack of knowledge management and poor resource control within interface gaps. Second, to the project management literature where it expands on understanding of the role of the PMO and how it can use its functionality to solve the issues interface gaps bring. It suggests that attempting to deploy the same resource across phases and/or hold a standing army, the traditional solutions used by companies, is troublesome and often impractical. Instead this analysis demonstrates the importance of applying the same approach and methodology throughout, and effectively managing information across the gap (Dekkers et al., 2013) to ensure the subsequent stage launches from the proper baseline that has been set in the preceding stage. Third, from the perspective of operations strategy (Maylor et al., 2015), this research suggests ownership of both phases by the same entity (the PMO) brings a coherence of purpose to the lifecycle resulting in less chance of the longer-term objectives of the delivery phase being marginalised to suit the shorter-term objectives of the bid phase. While PMO control of personnel in both phases is beneficial and allows more consistent resource deployment across phases, PMO control of process and knowledge to some extent negates the need to do this which results in simpler resource allocation across the organisation's portfolio. Although the transition from bid phase to delivery phase provides only one form of interface gap it is clear that this research is applicable to gaps that exist at any stage in the product lifecycle as strategic intent, methodological approach and information integrity are key to the effective delivery of long-term lifecycle-based activity.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 55,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش دفتر مدیریت پروژه (PMO) در مدیریت چرخه عمر محصول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi