عنوان فارسی |
ارزیابی اهمیت اقدامات R&D بین المللی در تاثیر قابلیت های بازاریابی و فناورانه بر بازده شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) |
درسهای مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
تعداد اسلاید : 19 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : | دانلود ترجمه مقاله نقش R&D در تاثیر بازاریابی بر SMEها |
شواهد رو به رشدی وجود دارد که نشان می دهند، SME ها بطور خاص به منظور انتشار نوآوری های خود و کاهش هزینه های R&D و ایجاد و رشد کسب و کار خود در بازارهای بین المللی، به یک R&D موثر، وابسته می باشند. از آنجا که SMEها بطور بیشتر و بیشتر سعی می کنند تا در بازارهای بین المللی گسترش یابد، یکی از چالش های اصلی توسعه بین المللی آنها، چگونگی گسترش عملیات R&D و استفاده موثر از هزینه های R&D از بازارهای داخلی به بازارهای بین المللی می باشد. به طور خاص، محققین استدلال می کنند که SME ها منابع لازم را در مقیاس کامل در اختیار ندارند تا از دانش خود استفاده کنند. به عنوان مثال، رویه تجاری در ایتالیا نشان می دهد که تولیدکنندگان کوچک مواد غذایی (مانند کشاورزان ارگانیک، جنبش معامله گران منصفانه، تولید کنندگان غذای فراسودمند و غیره) معمولاً دارای بخش R&D رسمی نیستند. با این حال، این شرکت ها می توانند کالاهای خود را صادر کنند یا فعالیت های تجاری خود را در بازارهای بین المللی از طریق NGOهای متخصص و یا مشاوران خارجی برقرار کنند، زیرا آن ها می توانند به منظور تطبیق با الزامات لازم برای صدور گواهینامه، دانش لازم در مورد استانداردها و رویه های (یعنی R&D) تولید را کسب کنند. این رویه های کسب و کار معمولاً نیاز به همکاری نزدیک با سازمان صدور گواهینامه شخص ثالث دارد، سازمانی که قادر به ارائه انواع گواهینامه های کسب و کار و مجوز واردات برای بازارهای مختلف بین المللی می باشد. چندین سازمان و سطوح بازار متشکل از تولیدکنندگان، تامین کنندگان، فروشندگان، مشاوران، شرکت های دارای گواهینامه شخص ثالث، خرده فروشان، توزیع کنندگان و عمده فروشان، وجود دارد که بین المللی سازی موفق R&D توسط SME ها را امکان پذیر می سازد، آنها نیاز به تبادل دانش با یکدیگر دارند و به طور موثر یک تیم R&D غیر رسمی ایجاد می کنند. در واقع، SMEها نه تنها باید استانداردها و الزامات تولید بین المللی بلکه باید استانداردهای بین المللی را اتخاذ نمایند.
این پاورپوینت در 19 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 13 آن قرار داده شده است:
تحقیق فعلی در مورد SME ها، بیشتر بر روی سوابقی تمرکز می نماید که عملکرد آنها را در بازار به جلو می راند. به عنوان مثال، در مطالعات اغلب در مورد قابلیت های بازاریابی از جمله شدت تبلیغات، نوآوری در بازاریابی، ارزش برند و به اشتراک گذاری منابع سایر فعالان در مراحل مختلف زنجیره ارزش بحث می شود. با این حال، نقش دقیق این قابلیت ها چندان مشخص نیست، زیرا ممکن است به عنوان متغیرهای برون زایی عمل کنند، اثر تعدیل گر و یا میانجیگر داشته باشند و حتی به سادگی، متغیرها را کنترل کنند. همچنین پژوهشگران، نقش طراحی سیاست ها در ایجاد انگیزه برای همکاری های بین المللی R&D در SME ها، تأثیر متوسط سرمایه گذاری های R&D صنعت بر ارزش دارایی های یک شرکت، شدت دانش در رشد فروش، شدت R&D در عملکرد و اثر تعدیل گر جذب ظرفیت دانش بر عملکرد را مورد مطالعه قرار داده اند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.