دانلود ترجمه مقاله ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک در حوزه مدیریت هتلداری

عنوان فارسی

ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک در حوزه مدیریت هتلداری: یک آنالیز ﻫﻢ اﺳﺘﻨﺎدي

عنوان انگلیسی

Intellectual structure of strategic management research in the hospitality management field: A co-citation analysis

کلمات کلیدی :

  مدیریت استراتژیک؛ ساختار فکری؛ هم استنادی؛ شبکه؛ هتلداری

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 112
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله چارچوب فکری مطالعات مدیریت راهبردی

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. روش کار 4. نتایج 5. نتیجه گیری 6. محدودیت ها و پژوهش های آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به بررسی ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک (SM) در صنعت هتلداری از طریق آنالیز ﻫﻢ اﺳﺘﻨﺎدي می پردازد. این مطالعه، تکامل تحقیقات مدیریت استراتژیک از مقالات مدیریت استراتژی که به طور جامع در مقالات مرتبط با توریسم و هتلداری و همچنین مقالات مربوط به مدیریت و کسب و کار از سال 1971 تا 2016 منتشر شده، را مورد آنالیز قرار می دهد. این مقاله ابتدا ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری را به منظور آنالیز تغییرات در تاثیر مهم ترین مطالعات، مقالات و رشته ها / حوزه ها و همچنین روابط میان رشته های فرعی مربوط به تحقیقات مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری، ترسیم می کند. این مطالعه پیشنهاد می کند که بازاریابی یک زیرحوزه غالب در تحقیقات مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری می باشد. علاوه بر این، دیدگاه مبتنی بر منابع یک رویکرد غالب در این حوزه می باشد، هر چند که مکتب موقعیتی در طول مراحل اولیه ی این حوزه حاکم می باشد. مقدمه: مدیریت استراتژیک با ابتکارات نوظهور و مهم توسط مدیران ارشد شامل استفاده از منابع به منظور افزایش عملکرد شرکت ها در محیط های خارجی خود سروکار دارد (ناگ و همکاران، 2007). در این رابطه، حوزه ی مدیریت استراتژیک یک موقعیت بحرانی مربوط به مدیریت شیوه های هر صنعت را اشغال می کند. در دانشگاه ها، تحقیقات مدیریت استراتژیک با رشته های دیگر مانند اقتصاد، جامعه شناسی و فیزیولوژی به منظور تعیین راه حل هایی برای مشکلات پیش روی مدیران عملکرد سازمانی ترکیب می گردد. مطالعات متعدد (فریرا و همکاران، 2016، فرور و همکاران، 2008، راموس و رودریگز، رویز – ناوارو، 2004) روش های کتاب‌سنجی را به منظور بررسی تکامل ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک به کار می گیرد. با این حال، با توجه به این که تحقیقات مدیریت استراتژیک تنها راه حل های عمومی را برای مشکلات ارائه می کند، اثبات شده که بررسی مطالعات برای محققان یا مدیرانی که در صنایع هتلداری با ویژگی های منحصر به فرد، به ویژه صنعت خدمات کار می کنند، مفید نیست. بررسی یا ارزیابی تحقیقات مدیریت استراتژیک مرتبط با صنایع، به دلیل اهمیت نوع صنعت هنگام فرمولاسیون و اجراء استراتژی ها، برای محققان و متخصصان ضروری می باشد (روملت، 1991، ویراواردنا و همکاران، 2006).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study investigates the intellectual structure of strategic management (SM) research in the hospitality industry through co-citation analysis. This study analyzes the evolution of SM research from related SM articles inclusively published in hospitality- and tourism-focused journals as well as business- and management-focused journals from 1971 to 2016. This study is the first to map the intellectual structure of SM research in the hospitality industry to analyze the changes in the influence of the most significant studies, journals, and disciplines/ fields as well as the relationships among the subfields on SM research in the hospitality industry. This study suggests that marketing is a dominant subfield in SM research within the hospitality industry. In addition, the resource-based view is a dominant approach in the field, although the positioning school was dominant during the field’s early stages. Introduction: Strategic management (SM) “deals with the major intended and emergent initiatives taken by senior managers on behalf of owners, involving utilization of resources, to enhance the performance of firms in their external environments” (Nag et al., 2007, p. 944). In this respect, SM research occupies a critical position relevant to managing the practices of each industry. In academia, SM research integrates with other disciplines, such as economics, sociology, and psychology, to determine solutions for the problems faced by organizational performance managers. Several review studies (Ferreira et al., 2016; Furrer et al., 2008; Ramos-Rodríguez and Ruíz-Navarro, 2004) have employed bibliometric methods to investigate the evolution of mainstream SM research’s intellectual structure. However, given that mainstream SM research provides only general solutions to problems, the review studies have not proven beneficial for researchers or managers engaged in specific industries with unique characteristics, particularly the service industry. Reviewing or assessing industry-focused SM research is necessary for researchers and practitioners because the type of industry matters when formulating and implementing strategies (Rumelt, 1991; Weerawardena et al., 2006).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 13 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ساختار فکری تحقیقات مدیریت استراتژیک در حوزه مدیریت هتلداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi