دانلود پروپوزال نقش راهبردهای رقابتی و اتخاذ تجارت الکترونیک بر بهره وری سازمانی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش راهبردهای رقابتی، چارچوب های مدیریت دانش و اتخاذ تجارت الکترونیک بر بهره وری سازمانی

عنوان انگلیسی

A Study of the Role of Competitive Strategies, Knowledge Management Frameworks, and Adoption of E-Commerce on Organizational Performance

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت دانش

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
99,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پژوهش به آنالیز و سنجش استفاده سازمان های تجاری از معیارها و راهبردهای رقابتی، مدیریت دانش و پذیرش تجارت الکترونیک در راستای بهبود عملکرد پرداخته است. این مطالعه نشان داده که استفاده از این معیارها منجر به بهبود عملکرد سازمانی می گردد.

دانش، تجارت الکترونیک و استراتژی به سه سلاح قدرتمند برای یک شرکت در راستای بهبود عملکرد در محیط بازاری تبدیل شده اند. شناسایی راهبردهایی با ظرفیت های بالای مدیریت دانش و نیز اتخاذ سطح بالای تجارت الکترونیک در عصر اقتصاد دانش بنیان، برای شرکت ها بسیار مهم می باشد. اطلاعات در یک شرکت شامل رویدادها، حقایق، مشاهدات یا ادراکاتی است که طی فرآیندهایی تبدیل به ابزارهایی سودمند برای شرکت ها می گردد. دانش نیز شکل تحول یافته ای از این اطلاعات بوده و شامل باورها، مفاهیم، چشم اندارها و روش هاست که ساختار یک سازمان را شکل می دهند.

تجارت اینترنتی به معنی الکترونیکی کردن یک کسب و کار می باشد. اتخاذ تجارت الکترونیک توسط شرکت ها می تواند منجر به گسترش بازار و جامعه هدف آنها شده و مشتریانی از سراسر جهان را به سمت آنها سرازیر کند، و همچنین شرکایی تجاری از بازارهای جهانی را برای شرکت ها به ارمغان آورد. این موضوع منجر به ارتقای سطح رقابتی و رشد اقتصادی و مالی یک سازمان می گردد. مطمئنا سطوح بالای پذیرش تجارت الکترونیک منجر به خلق ارزش های بزرگ تر و افزایش فرصت های مالی و بهبود بازده سازمانی می گردد.

استراتژی، فاکتور کلیدی در خلق ارزش در سازمان های تجاری است. این استراتژی ها شامل مجموعه های مختلفی از اقدامات برای ایجاد موقعیت های ارزشمند برای رسیدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت می باشد. در همین راستا، راهبردهای رقابتی، یکی از شناخته شده ترین استراتژی هاست که شامل سه مولفه می باشد: (1) مدیریت هزینه (به حداقل رسانی هزینه ها)، (2) ایجاد تمایز (منحصر به فرد شدن و متفاوت بودن شرکت در مقایسه با رقبا)، (3) تمرکز (تمرکز یک سازمان بر خریداران خاص، خطوط تولید و بازارهای رقابتی).

این پروپوزال نیز با تاکید بر این مفاهیم برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نوشته شده و ساختارهای عمده پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند الهام بخش موضوعات و ایده های جدیدی برای پژوهشگران فعال در این حوزه باشد. همچنین می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با چارچوب های پروپوزال نویسی باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

استراتژی رقابتی و عملکرد

ترجمه مقاله این پروپوزال نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود ترجمه مقاله توسعه بهره وری و توانمندی های بازاریابی در تجارت الکترونیکی در راستای بهبود عملکرد


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال نقش راهبردهای رقابتی و اتخاذ تجارت الکترونیک بر بهره وری سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi