دانلود ترجمه مقاله تجارت اجتماعی: یک بررسی سیستماتیک و ترکیب داده ای
عنوان فارسی |
تجارت اجتماعی: یک بررسی سیستماتیک و ترکیب داده ای |
عنوان انگلیسی |
Social commerce: A systematic review and data synthesis |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ بررسی مقالات؛ جهت گیری های پژوهشی؛ ترکیب پژوهشی؛ تجارت اجتماعی؛ رسانه های اجتماعی؛ طبقه بندی؛ وب 2.0 |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی؛ تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 105 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. شناسایی و جمع آوری مقالات 3. ترکیب داده ای 4. نتایج سوالات پژوهشی 5. نتیجه گیری
چکیده – تجارت اجتماعی به دانش چند رشته ای در رابطه با روان شناسی، جامعه شناسی، علوم رایانه و بازاریابی در کسب و کار کمک می کند. توسعه آن به دلیل زمینه های مختلف درگیر، دارای پیچیدگی است که گستره ای از الگوهای محاسباتی تا مدیریت بازاریابی را فرا می گیرد. در این مطالعه، ما یک بررسی سیستماتیک از تحقیقات تجارت اجتماعی را با ترکیب 407 مقاله از نشریات علمی بین سال های 2006 تا 2017 به انجام می رسانیم. این مطالعه بر سه پرسش فراگیر تمرکز دارد: (1) پژوهش فعلی تجارت اجتماعی چیست؟ (2) کدام روش های تحقیق در تجارت اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته اند؟ (3) حوزه های بالقوه برای تحقیقات تجارت اجتماعی در آینده کدامند؟ ما جنبه های مختلف تجارت اجتماعی – تعاریف، تفاوت ها، انواع و فنآوری ها، چالش ها و مزایا، مدل ها و چارچوب ها – را در یک طبقه بندی کاملا فراگیر توصیف می نماییم که به ما امکان می دهد به پرسش اول پاسخ دهیم. برای حل پرسش دوم، ما روش ها و فنون مختلفی را اعمال نمودیم. در نهایت، ما دستورالعمل هایی در مورد جهت گیری های پژوهشی آتی ارایه می نماییم، و در نظر داریم که این اثر به عنوان یک نقشه راه برای فهم مقالات پژوهشی در زمینه تجارت اجتماعی بکار رود.
Social commerce contributes multi-disciplinary knowledge concerning psychology, sociology, computer science, and marketing in business. Its development complicated due to various fields involved that range from arithmetic patterns to marketing management. In this study, we conduct a systematic review of social commerce research by synthesizing 407 papers from academic publications between 2006 and 2017. This study focuses on three overarching questions: (1) What is current social commerce research? (2) Which research methods have been used in social commerce? (3) What are some potential areas for social commerce research in the future? We delineate the various facets of social commerce – definitions, differences, types and technologies, challenges and benefits, models and frameworks – in an all-encompassing taxonomy that enables us to answering the first question. To solve the second question, we applied different methods and techniques. Finally, we offer guidelines on the directions for future research, and intend that this work will serve as a roadmap for understanding the research literature within the field of social commerce.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.