دانلود ترجمه مقاله ساخت فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک است

عنوان فارسی :

ساخت فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک است

عنوان انگلیسی :

Building a Culture That Encourages Strategic Thinking

کلمات کلیدی :

  تفکر استراتژیک؛ یادگیری مدیریتی؛ توسعه رهبری؛ فرهنگ سازمانی

درسهای مرتبط : مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. جنبه های استراتژیک رهبری 3. تفکر استراتژیک در سازمان ها 4. فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک است 5. دلالت هایی برای توسعه مدیریتی 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The ability to think strategically is critical for leaders and managers at multiple organizational levels. Specific work experiences can contribute to the development of an individual’s strategic thinking ability. Culture, among other organizational factors, can either encourage or limit those contributions. Leaders, as culture constructors and transformers, can act to maximize the relationship between organizational culture and the process of learning to think strategically. A cadre of formal training, developmental activities, and self-directed learning initiatives can provide leaders with the skills to enhance the strategic thinking of those they lead. “Culture eats strategy for lunch.” This management truism is linked to examples of how strategy failed, acknowledging that actions attempted were inconsistent with the organization’s values, beliefs, and assumptions (Weeks, 2006). The strategy-eating potential of culture has been used as the basis for recommending that leaders initiate large-scale change efforts to align culture with strategy. However, it has long been recognized that culture can also severely restrict the strategy selected to begin with, because of the myopia of shared beliefs among decision makers regarding the organization’s goals, competencies, and environment (Lorsch, 1985). Moreover, shared assumptions about the organization’s core mission can limit not only the strategy but also the vision (Schein, 2004). Thus, one of the most basic elements in any theory of leadership roles— establishing vision (Sashkin & Sashkin, 2003)—is inhibited unless the thinking used to develop it, strategic thinking (Heracleous, 1998), is encouraged by the organization’s culture. Strategic thinking is recognized as an individual ability (Hanford, 1995; Liedtka, 1998; Mintzberg, 1978), yet we know relatively little about its development. Limited work has been done addressing individual, group, and contextual factors contributing to strategic thinking, although a few frameworks and developmental models have been proposed (Bonn, 2005; Casey & Goldman, 2010). Not considered in depth are the importance of organizational factors and how leaders might influence these factors to cultivate strategic thinking across the organization. This article builds on a dynamic model of how strategic thinking develops. We explore culture and other related organizational factors that influence the process of learning to think strategically. Strategies that leaders can employ to influence these factors are proposed. Approaches for educating new leaders and managers in relation to the application of these approaches are discussed.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

توانایی تفکر استراتژیک در چندین سطح سازمانی، برای رهبران و مدیران بسیار مهم است. تجربیات کاری خاص می توانند در توسعه توانایی تفکر استراتژیک فرد، مشارکت داشته باشند. فرهنگ، از میان عوامل سازمانی دیگر، می تواند آن مشارکت ها را ترغیب یا محدود کند. رهبران به عنوان فرهنگ سازان یا متحول کنندگان فرهنگ، می توانند در جهت بیشینه سازی رابطه بین فرهنگ سازمانی و فرآیند یادگیری انجام تفکر استراتژیک، عمل کنند. کادر پرسنلی که دارای آموزش رسمی، فعالیت های توسعه و ابتکار عمل های یادگیری خود محور هستند، می توانند برای رهبران مهارت هایی جهت بهبود تفکر استراتژیک زیردستانشان، فراهم کنند. «فرهنگ برای ناهار، براحتی استراتژی را قورت می دهد». این گفته واضح و مبرهن، با مثالهایی از شکست خوردن استراتژی ارتباط پیدا می کند و اذعان می کند که اقدامات صورت گرفته با ارزش ها، عقاید و فرض های سازمان، همخوانی ندارند (ویکز، 2006). پتانسیل و توانایی استراتژی خواری فرهنگ، به عنوان مبنایی برای این توصیه استفاده شده است که رهبران تلاش های تغییر مقیاس بزرگ برای همسوسازی فرهنگ با استراتژی را شروع کنند. اما، از خیلی وقت پیش فهمیده شده که فرهنگ همچنین می تواند شدیداً استراتژی انتخاب شده جهت شروع با آن را محدود می کند، و این بخاطر انواع زیاد عقاید مشترک میان تصمیم گیرندگان در مورد اهداف، صلاحیت ها و محیط سازمان می باشد (لورسچ، 1985). علاوه بر آن، فرض های مشترک در مورد رسالت هسته ای سازمان، می تواند نه تنها استراتژی را محدود کند بلکه همچنین دامنه دید و چشم انداز را نیز محدود کند (شین، 2004). بنابراین، یکی از پایه ترین عناصر در هر نظریه نقش های رهبری- برقراری چشم انداز (ساشکین و ساشکین، 2003)- جلوگیری می شود، مگر اینکه برای توسعه آن از تفکر استفاده شود، تفکر استراتژیک (هراکلیوس، 1998)، بوسیله فرهنگ سازمانی پیش برده می شود. تفکر استراتزیک، به صورت توانایی فردی تشخیص داده شده است (هانفورد، 1995؛ لیدتکا، 1998؛ مینتزبرگ، 1978)، اما چیز زیادی در مورد توسعه آن نمی دانیم. کارهای محدودی برای پرداختن به عوامل فردی، گروهی و زمینه ای سهیم در تفکر استراتژیک انجام شده، اگرچه تعدادی چارچوب و مدل توسعه، پیشنهاد شده است (بون، 2005؛ کیسی و گولدمن، 2010). آنچه که به نحو تفصیلی مورد ملاحظه قرار نگرفته، اهمیت عوامل سازمانی و نحوه تاثیر گذاری رهبران بر این عوامل جهت ترویج تفکر استراتژیک در سازمان می باشند. این مقاله از یک مدل دینامیک در مورد نحوه توسعه تفکر استراتژیک، شروع می کند. ما فرهنگ و دیگر عوامل سازمانی مرتبط که بر فرآیند یادگیری تفکر استراتژیک تاثیر می گذارند را مورد بررسی قرار می دهیم. استراتژی هایی که رهبران می توانند برای تاثیر گذاری بر این عوامل بکار بگیرند، پیشنهاد می شوند. رویکردهایی برای تدریس رهبران و مدیران جدید در ارتباط با کاربرد این رویکردها، به بحث گذاشته می شوند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ساخت فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک است”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.