جدیدترین موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر

پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر رایگان

در نوشته های قبلی در مورد نحوه نگارش یک پایان نامه خوب و همچنین نحوه پیدا کردن موضوع برای پایان نامه صحبت کردیم. گفتیم اگر در ارائه ی ایده مشکل دارید کافیست چندین مقاله و همچنین چندین پایان نامه در مورد زیر گرایش رشته خود مطالعه کنید (در رشته مهندسی کامپیوتر مثلا اگر به شبکه علاقمند هستید کافیست پایان نامه ها خارجی (انگلیسی) و یا مقالات مرتبط با شبکه را مطالعه کنید) تا بتوانید بالاخره از بین آنها یک ایده در بیارید که در آن بخش کامل توضیح دادیم که این کار بسیار ساده است. اما در این قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه این پایان نامه های انگلیسی رایگان را پیدا کنیم و سایت فرداپیپر در این موضوع چه کمکی به ما خواهد کرد. برای رشته مهندسی کامپیوتر سایت ما یک دسته موضوعی کامل قرار داده است و هم قسمت مقالات و هم قسمت تزها بصورت مجزا قرار داده شده اند که در بخش مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر میتوانید به این مقالات خارجی و اکثر ژورنال و ISI دسترسی داشته باشید و در قسمت پایان نامه های مهندسی کامپیوتر نیز به همه ی تزهای ارشد مهندسی کامپیوتر دسترسی خواهید داشت.

موضوعات پایان نامه

همیشه انتخاب موضوع بسیار سخت است و شما به محض اینکه موضوعتان مشخص می شود انگار نصف مسیر را رفته اید. زیرا تا زمانیکه موضوع شما مشخص نیست، هنوز سردرگم هستید و از این شاخه به آن شاخه می پرید و شب و روز درگیر هستید و این درگیری نیز چیزی جز اتلاف وقت نیست. پس هم در انتخاب موضوع و هم در نگارش بهترین راه کار برای شما استفاده از پایان نامه های خارجی هست. شاید باورش برای شما سخت باشد اما واقعیت این است افرادی که از شما مبلغ زیادی دریافت می کنند تا برای شما پایان نامه نگارش کنند، آنها فقط ترجمه پایان نامه خارجی را در اختیار شما قرار می دهند. یعنی در هنگام انتخاب موضوع وقتی با آنها تماس می گیرید، صرفا عنوانی به شما می دهند که در بین تزهای انگلیسی موجود باشد و سپس همان تز را برای شما ترجمه می کنند و در نتیجه مبلغ زیادی در عرض چند روز از شما دریافت می کنند و بعد هم نه تلفنی جواب می دهند و نه کار دیگر. چرا باید این کار را با هزینه زیاد انجام دهید. ما برای شما این کار را آسان کرده ایم. برای انتخاب موضوع ما عنوان و چکیده و خود پایان نامه های انگلیسی را به رایگان در اختیار شما قرار داده ایم که فقط با مطالعه چکیده ها می توانید به راحتی موضوع خود را انتخاب کنید و بعد هم در نگارش پایان نامه از این خارجی ها استفاده نمایید. در زیر لینک های مربوط به آنها را قرار داده ایم که با مطالعه ی آنها مطمئنا اطلاعات بسیار زیادی به دست خواهید آورد: نمونه چکیده همه ی این ها ترجمه شده است و به رایگان قابل دانلود می باشد.

مطالعه ای در مورد وضعیت چارچوب های توسعه موبایل میان پلتفرمی

هوش مصنوعی: از داده ها تا نگرش ها: هوش مصنوعی در استراتژی های تحول دیجیتال در صنعت نیمه رسانا

همگام سازی اولویت بندی شده پایگاه داده با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی

نظارت بر امنیت دیجیتال سرویس های ابری: تحلیلگر SLA – ابزار نظارت بر دسترسی برای سرویس های ابری DB

ناشناس سازی داده های حساس از طریق رمزنگاری

مقایسه چارچوب های تست Spring REST api – یک مطالعه مقایسه ای

مقایسه تجربی بین ابزارهای تولید تست واحد خودکار متداول و مبتنی بر هوش مصنوعی در جاوا

معیارسنجی موتورهای کانتینر از نظر شبکه سازی

مدیریت امنیت اطلاعات با حفظ چابکی سازمانی

مدیریت دسترسی در سازمان ها: مطالعه ای جامع و تحلیل مبتنی بر سناریو

مصرف انرژی الگوهای رفتاری طراحی نرم افزار

فرآیند انتخاب سیستم مدیریت شبکه بر اساس چالش های مدرن و نیازهای صنعت

قفل های هوشمند: ادراک کاربر از نظر امنیت در مقایسه با راحتی

مدل تشخیص فیشینگ URL ها بر اساس یادگیری ماشینی

طراحی پلتفرمی برای خلق پیکربندی کننده های محصول 3 بعدی – مطالعه ای در مورد علم طراحی

طراحی یک تابع هدف RPL نوین و تست عملکرد توابع هدف RPL

عوامل تعیین کننده اتخاذ رایانش ابری در شرکت های بزرگ در سوئد

بررسی روش های شتاب دهی فرآیند حل خطاها و هشدارهای تولید شده توسط کامپایلرهای کاتلین (Kotlin)

صحت و کیفیت کد در عصر تولید کد AI – بررسی ChatGPT و GitHub Copilot

طبقه بندی و تولید داده های تصویر مصنوعی با حفظ حریم خصوصی

ساده سازی تست نرم افزار در معماری های میکروسرویس از طریق گراف های وابستگی سرویس

یک سیستم توصیه گر برای پیش بینی رفتار بازدیدکنندگان صفحات تجارت الکترونیک

بررسی تفصیلی تر سیستم های مراقبت سلامت هوشمند با استفاده از امنیت 5G

داده کاوی در حوزه مراقبت از سلامت از جنبه امنیت و حریم خصوصی

پیاده سازی رمزگذاری فایل سمت کلاینت برای یک پلتفرم مدیریت اسناد سازمانی

رویکرد موثر یادگیری ماشین (ML) مبتنی بر ابر برای شهرهای هوشمند ایمن

این ها فقط بخشی از پایان نامه های انگلیسی مربوط به رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که شما می توانید ترجمه کاملا تخصصی آن ها را از سایت خرید و دانلود نمایید و همچنین اگر میخواهید به همه ی پایان نامه های خارجی کامپیوتر دسترسی داشته باشید کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود رایگان پایان نامه های انگلیسی مهندسی کامپیوتر

در حالت کلی مطالعه ی منابع خارجی کمک شایانی به شما خواهد کرد و از طرفی شما مقالات را نیز از سایت می توانید دانلود کنید و مطالعه کنید تا بتوانید به جدیدترین موضوعات مربوط به کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

اگر فکر می کنید بدون مطالعه ی آنها به راحتی می توانید موضوع جدیدی پیدا کنید باید بگویم سخت در اشتباه هستید و ما در این پست هیچ تبلیغی نیز نمی کنیم زیرا همه ی محصولات به صورت رایگان هستند و شما اگر به ترجمه نیاز داشته باشید باید خرید و دانلود کنید. واقعیت این است چندین بار پایان نامه نویس ها از ما بابت این خدمات شکایت کرده اند و هر روز تماسهایی مبنی بر شکایت از ما به پلیس فتا از طرف آنها صورت می گیرد. زیرا همانطور که گفتیم آنها فقط با ترجمه خارجی ها از شما پول های زیادی اخذ می کنند.

سخن پایانی

برای نگارش پایان نامه بهترین و راحت ترین کار هم برای انتخاب موضوع و هم برای نوشتن، فقط و فقط مطالعه ی مقالات جدید و بهتر از همه مطالعه ی نمونه خارجی می باشد که در بهترین دانشگاه های دنیا دفاع شده اند. ما با خدماتی رایگان آنها را جمع آوری کردیم و در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم خودتان بتوانید با این ترفند پایان نامه خودتان را به نحو احسن نگارش کنید. در پایان اگر موضوعی می خواستید که در سایت نیافتید، یعنی موضوعی برای تز خود می خواهید که در سایت موجود نیست، جای نگرانی وجود ندارد کافیست با شماره 09360147484 از طریق تماس تلفنی یا تلگرام و واتساپ در تماس باشید تا به صورت رایگان این کار برای شما انجام گردد.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi