دانلود پایان نامه هوش مصنوعی در استراتژی های تحول دیجیتال در صنعت نیمه رسانا

عنوان فارسی

هوش مصنوعی: از داده ها تا نگرش ها: هوش مصنوعی در استراتژی های تحول دیجیتال در صنعت نیمه رسانا

عنوان انگلیسی

Artificial Intelligence: From Data to Insights: Artificial Intelligence in Digital Transformation Strategies in the Semiconductor Industry

کلمات کلیدی :

  فناوری های نوآورانه؛ هوش مصنوعی؛ تحول دیجیتال؛ نرم افزار به عنوان یک سرویس؛ ظرفیت جذب؛ اسکن محیطی؛ مدیریت دانش

رشته های مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 110 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 92
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
computer thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
189,900 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "هوش مصنوعی: از داده ها تا نگرش ها: هوش مصنوعی در استراتژی های تحول دیجیتال در صنعت نیمه رسانا" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مهندسی کامپیوتر" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. داده های تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – فناوریهای نوظهور در حال تغییر چشم انداز دیجیتال و محیط رقابتی شرکت های بسیار فناورانه با ورود هوش مصنوعی (AI) هستند. شرکت ها با پیاده سازی استراتژی های تحول دیجیتال (DT) با همسوسازی عوامل سازمانی و فناورانه به سمت بهره برداری از اطلاعات تولید شده بوسیله AI، به این تحولات پاسخ دادند. این پایان نامه، توضیحاتی در مورد موضوعات مدیریت دانش (KM)، DT و AI در شیوه های عملکردی سازمانی با تاکید بر «نرم افزار به عنوان یک سرویس» (SaaS) بهبود یافته با AI، ارائه می دهد. این پژوهش، یک چارچوب مفهومی مطرح می کند که با بهره گیری از مجموعه مقالات در مورد AI، DT، KM و «نمای قابلیت دینامیکی» (DCV) طراحی شده است و سه مفهوم غالب (قابلیت های درونی، ظرفیت جذبی و رقابت پذیری فناورانه) را آشکار می کند. سپس این چارچوب مفهومی بوسیله داده های تجربی حاوی داده های اولیه گردآوری شده از یک مطالعه موردی و داده های ثانویه از گردآوری داده های مبتنی بر اینترنت، تکمیل شدند. مصاحبه های انجام شده در مطالعه موردی، بر مدیران دارای تجربه گسترده در صنعت نیمه رسانا و اپراتورهایی که با ابزار SaaS بهبود یافته با AI کار می کنند، متمرکز بودند. این تحلیل، یک چارچوب مفهومی به روز را حاصل کرد که خاطر نشان کننده اثر متقابل قابلیت های درونی یک شرکت و یک ظرفیت جذبی بهینه شده با AI است که نشانگر سه مسیر به سمت دستیابی به رقابت پذیری فناورانه در یک محیط بسیار فناورانه است. علاوه بر آن، راهکار پیشنهادی یک اپراتور ابزار بهینه شده با AI به عنوان یک نقش جدید را فراهم می کند که مسئول پشتیبانی از فعالیت های سطح سازمان با اطلاعات تولید شده توسط AI است.

چکیده انگلیسی

Emerging technologies are reshaping the digital landscape and competitive environment of highly technological companies with the introduction of artificial intelligence (AI). Firms are reacting by implementing digital transformation (DT) strategies aligning the organizational and technological factors towards leveraging AI-generated information. This thesis sheds new light on the topics of knowledge management (KM), DT, and AI in organizational practices with an emphasis on AI-enhanced software-as-a-service (SaaS). The research results in a conceptual framework, designed from the literature on AI, DT, KM, and dynamic capability view (DCV) uncovering three overarching concepts (internal capabilities, absorptive capacity, and technological competitiveness). This conceptual framework was then complemented by empirical data featuring primary data gathered from a single case study and secondary data from an internet-mediated data collection. The interviews in the case study were focused on managers with extensive experience in the semiconductor industry and operators working with the AI-enhanced SaaS tool. The analysis concludes in an updated conceptual framework, highlighting the interplay of a firm’s internal capabilities and an AI-enhanced absorptive capacity indicating three pathways toward achieving technological competitiveness in a highly technological environment. Additionally, a proposed solution is presented featuring an AI-enhanced tool operator as a new role, responsible for supporting organization-wide activities with AI-generated information.

توضیحات

در دهه 1990 ارزش دانش به عنوان یک منبع راهبردی تحت عبارت مدیریت دانش (KM) مطرح شد. این مفهوم به یک فرآیند راهبردی برای دستیابی به مزیت رقابتی و بهبود عملکرد سازمانی توسعه یافت. بعدها مدیریت دانش توسط پژوهشگران توضیح داده شده و تمرکز اصلی آن هم اکنون روی ایجاد، اشتراک گذاری، بهره گیری از دانش، بهبود پایداری، نوآور بودن، و دوام در برابر تغییرات محیط پیرامون است. همچنین مدیریت دانش جدید ذهنیت تازه ای را برای مدیران معرفی کرده است. یعنی انتقال تمرکز از فعالیت های سنتی خلق ارزش مانند توسعه زیرساخت ها، محصولات و تجهیزات برای بهبود فرهنگ سازمانی، با هدف ارزش گذاری به حفظ مالکیت فکری، شناسایی مشارکت های راهبردی، و خلاقیت درونی و مهارت کارکنان. پس می توان از مدیریت دانش در شناسایی فناوری های نوظهور در مراحل اولیه سطح آمادگی فناوری، به ظهور رساندن قابلیت ها در مشارکت های راهبردی، در ترکیب با هوش مصنوعی برای نوآوری باز استفاده کرد. رابطه آن برای نوآوری باز در اجرای تخصص بیرونی برای بهبود فرآیندهای داخلی نوآوری مشهود می شود.

ترجمه این مقاله در 84 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 67 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 189,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه هوش مصنوعی در استراتژی های تحول دیجیتال در صنعت نیمه رسانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi