دانلود ترجمه مقاله ده سال پژوهش های بازاریابی رسانه های اجتماعی در مجله مدیریت ارتقا

عنوان فارسی

ده سال پژوهش های بازاریابی رسانه های اجتماعی در مجله مدیریت ارتقا: سنتز تحقیق، موضوعات نوظهور و جهت گیری های جدید

عنوان انگلیسی

Ten Years of ‘Social Media Marketing’ Research in the Journal of Promotion Management: Research Synthesis, Emerging Themes, and New Directions

کلمات کلیدی :

  بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی؛ شبکه‌های اجتماعی؛ سایت‌های شبکه‌های اجتماعی؛ مجله مدیریت تبلیغات؛ موضوعات نوظهور؛ مسیر های تحقیقاتی آینده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 73
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
taylor
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. تمرکز تحقیق ۱: تعاملات مربوط به شرکت در رسانه‌های اجتماعی 4. تمرکز تحقیق ۲: تعاملات مرتبط با مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی 5. تمرکز تحقیق ۳: دیدگاه‌های فرهنگی و بین‌المللی در رسانه‌های اجتماعی 6. بحث و گفتگو درباره پارادایم ارتباطی جدید 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه با تجزیه و تحلیل مقالات منتشر شده در مورد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در ژورنال مدیریت تبلیغات که از سال ۲۰۰۷ منتشر شد ، تحقیقات در زمینه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حال ظهور را مورد مطالعه قرار می‌دهد. ما از تفسیر و ارزیابی مبتنی بر سنتز برای بررسی کاربرد مفاهیم بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی، معیارهای رسانه‌های اجتماعی و سنجش رسانه‌های اجتماعی، تصمیم‌گیری مصرف کنندگان، و استفاده از بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی در کشورها و فرهنگ‌های مختلف استفاده کردیم. ما یک تعادل منصفانه از کاربرد متغیرهای رسانه‌های اجتماعی در سراسر مطالعات پیدا کردیم، اگرچه اکثر این مطالعات کمی بودند. پس از بررسی شکاف ارائه‌شده در مطالعات رسانه‌های اجتماعی بر پایه مقالات منتشر شده اخیرا منتشر شده ، ما موضوعات بازاریابی رسانه‌ای جدید، کانون و جهت‌های تحقیقاتی جدید را ارائه کرده ، و سعی کردیم بر روی مفاهیم تحقیق برای هر دو نظریه و عمل تمرکز کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The study synthesizes research in emerging social media marketing domains by analyzing published articles on social media marketing in the Journal of Promotion Management published since 2007. We utilized interpretation and synthesis based assessment for examining the usage of social media marketing concepts with a focus on social media, social networking sites' utilization by firms, social media metrics and social media measurement, consumer decision making, consumer perceptions, and utilizing social media marketing across countries and cultures. We found a fair balance of application of social media variables across studies, even though most of these studies were quantitative. After studying the gaps presented in social media based studies of recently published articles, we present emerging social media marketing themes, new research foci and directions, and tried to build on research implications for both theory and practice.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 27 و 28 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ده سال پژوهش های بازاریابی رسانه های اجتماعی در مجله مدیریت ارتقا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi