دانلود ترجمه مقاله اقدامات انجام گرفته در بازاریابی رسانه های اجتماعی در زمینه نام های تجاری لوکس
عنوان فارسی |
اقدامات انجام گرفته در بازاریابی رسانه های اجتماعی در زمینه نام های تجاری لوکس: تاثیر روی ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
Social media marketing efforts of luxury brands: Influence on brand equity and consumer behavior |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ ارزش ویژه برند؛ ترجیحات و اولویت ها؛ وفاداری؛ حق بیمه؛ برندهای لوکس؛ بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی
بحث و بررسی و دلالت ها: تحقیقات روزافزونی دلالت های نظری و عملی درباره رسانه های اجتماعی در مورد ساخت برند (گالاگر و رانزبوتام، 2010؛ کوزنیتز و همکارانش، 2010)، و مدیریت فرصت ها و چالش های زیادی که به دنبال دارند، را ارائه می دهند (کاپلان و هالین، 2010). با این وجود، محققان تاکنون سعی کرده اند شواهد تجربی درباره تاثیر SMMEها بر کیفیت برند و تاثیرات چنین تاثیری بر اهداف مهم دیگر برند پیدا کنند، از جمله وفاداری به برند، ترجیح برند، و صرف قیمت. بازاریابی رسانه های اجتماعی حوزه چالش برانگیزی برای چنین سنجش هایی است، زیرا مسائل مختلف مفهومی و مرتبط با سنجش وجود دارد (شولتز، 2011؛ شولتز و پلتیر، 2013). این تحقیق با بررسی برندهای لوکس مطرح در رسانه های اجتماعی به این خلاء مهم در حوزه تحقیقات می پردازد. بخش لوکس اساس تحقیق حاضر است زیرا تحقیقات قبلی به این نکته اشاره کرده اند که به نظر می رسد برندهای لوکس راههای موثر و موفقی در مشارکت و دستیابی به مشتران شان از طریق رسانه های جدید دارند (کیم و کو، 2012؛ فان و همکارانش، 2011). تحقیق حاضر با ارائه چارچوبی کلی که نشان می دهد SMMEها چگونه دارایی برند و رفتار مصرف کننده را نسبت به برند تحت تاثیر قرار می دهند، به تحقیقات مربوطه قبلی کمک می کند. اگرچه تحقیقات قبلی به اهمیت عناصر مختلف SMME پی بردند (کیم و کو، 2012)، تحقیق تجربی ما به تفصیل اهمیت مربوطه آنها می پردازد و نشان می دهد که در برنامه ریزی فعالیت های رسانه های اجتماعی باید هر پنج عنصر به صورت کلی در نظر گرفته شود. نتایج ما در مورد هر پنج برند لوکس و چهار کشور مطابقت دارد. تفاوت های معنی داری بین آنها دیده نمی شود: از دیدگاه مشتری، هر پنج عنصر در کارهای رسانه های اجتماعی برندهای مورد مطالعه برجسته است.
Discussion and implications: An increasing number of studies chart the theoretical and practical implications of social media for brand building (Gallaugher & Ransbotham, 2010; Kozinets et al., 2010), as well as the many management opportunities and challenges these entail (Kaplan and Haenlein 2010). Yet, researchers have so far struggled to find empirical evidence of how SMMEs influence brand equity successfully and how this influence subsequently affects other important branding goals, including brand loyalty, preference, and price premium. Social media marketing is a challenging field for such measurements, due to various conceptual and measurement issues (Schultz, 2011; Schultz & Peltier, 2013). This research addresses this important gap in the literature by offering a study on pioneering luxury brands in social media. The luxury sector is the basis of the study, because prior research already pointed out that luxury brands seem to have effective and successful ways of engaging and reaching their customers through new media (Kim& Ko, 2012; Phan et al., 2011). This research contributes to prior literature by providing a holistic framework that demonstrates how SMMEs influence brand equity and consumer behavior towards a brand. Although prior literature recognized the importance of various SMME elements (Kim & Ko, 2012), our empirical study details their relative importance and shows that all five elements should be holistically taken into account when planning social media activities. The results are also consistent across five luxury brands and four countries. There are no statistically significant differences between them: From the consumer's point of view, all five elements stand out in the social media efforts of the studied brands.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.