دانلود ترجمه مقاله هشت چالش مربوط به رسانه های اجتماعی برای بازاریابان

عنوان فارسی

هشت چالش مربوط به رسانه های اجتماعی برای بازاریابان

عنوان انگلیسی

Eight social media challenges for marketing managers

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ شیوه های بازاریابی؛ رفتار مشتری؛ مشارکت

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. چالش 1: تقلیل اقتصاد 2. چالش 2: سازگاری با مدیریت بازاریابی منفعل 3. چالش 3: نحوه مدیریت مشارکت و خلق مشتری 4. چالش 4: نحوه مدیریت بازارهای چندجانبه 5. چالش 5: سازگاری با تغییر در قصد خرید مشتری 6. چالش 6: درک سیستم گیرنده – فرستنده C2C پویا 7. چالش 7: ایجاد تعاملات سودآور و سازنده 8. چالش8: سازگاری با مجموعه مهارت های در حال تغییر بازاریابی 9. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: با استفاده از این پژوهش، ما هست چالش رسانه اجتماعی برای مدیران بازاریابی را تشریح کرده و تعدادی سوال را نیز به این زمینه افزوده ایم که محققین دانشگاهی باید به منظور مشارکت در توسعه این زمینه آنها را تشریح کنند. شکل 2 خلاصه ای از چارچوب ما را ارائه داده است. چالش های ارائه شده در این مطالعه باید بستری را برای افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی را ایجاد کرده و به اشتراک گذاری اطلاعات را افزایش دهند. این رویه ها زمینه ساز تعیین طیف وسیعی از رفتارهای مشتریان و برجسته سازی مجموعه ای منطبق از فرصت های تجاری می گردند. مزایای شناخته شده رسانه دیجیتال (هزینه کم، فراگیری، و سرعت) موجب بهبودهای اقتصادی شده و مفاهیم بازار دو طرفه را بهتر کرده است. علاوه بر این، رسانه اجتماعی در توانمندسازی مشتریان و مصرف کنندگان برای مشارکت بهتر با برند و نیز جامعه و شرکت های فعال بسیار مفید می باشد. همچنین این موضوع می تواند باعث سرعت بخشیدن به پاسخ و بررسی نظرات مشتریان گردد. این موضوع باعث افزایش سرعت فرآیند خرید و فروش و اجتماعی تر شدن و محبوب تر شدن آن شده است. از آنجایی که کانال های دیجیتال، میلیون ها ثبت داده را ارائه می دهد و محققین و مشارکت کنندگان می توانند شروع به آنالیز داده های بزرگ و منابع مرتبط با دانش استفاده از رسانه های اجتماعی بپردازند. محققین نیازمند روش ها و مهارت های بهتر و جامع تری برای ادغام انواع مختلف داده ها هستند. پروژه های تحقیقاتی همکارانه با شرکت ها و حتی موسسات و نهادهای دولتی می توانند درک عمیق تری از این پدیده را با استفاده از یافته های این پژوهش به دست آورند. ما امیدواریم که یافته های این پژوهش باعث پیشرفت و پیشبرد چالش های پیشروی مربوط به کاربرد اینترنت در اقتصاد الکترونیکی با تمرکز بر موضوع رسانه های اجتماعی شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: With this research we describe eight social media challenges for marketing managers and add a number of questions that academic researchers should explore in order to contribute to the development of this field. Fig. 2 presents a summary of our framework. The challenges presented herein should be taken on in the context of increasing social media use, and specifically increasing information sharing. These trends enable and determine a wide variety of consumer behaviors and highlight a matching set of business opportunities. The well-known benefits of digital media (low cost, ubiquity, fast diffusion, etc.) have created a liquification of the economy and have brought to the fore the notion of sidedness in markets and platforms. Further, social media are particularly useful in empowering customers to freely create and engage with the brands, communities and firm actions that they most like; but also to propagate feelings and opinions among peers. This latter propagation is reshaping the purchase journey, making it more social, more shared and morepublic. As digital channels throw off millions of data records, scholars and practitioners have begun to analyze big data as a relevant source of knowledge on social media use. Of course no single data source can answer all questions since experiments, surveys or qualitative studies are required to deepen our understanding into the psychological mechanisms behind consumers’ behavior in social media (Hofacker, Malthouse, et al., 2016). Researchers will need better methods and skills to integrate different types or data. Collaborative research projects with firm, and even public institutions, might well favor deeper understanding of the phenomena described in this article. We hope this work advances the field beyond previous challenges on Internet usage an e-commerce by focusing on social media issues that are still currently emerging.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 31,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله هشت چالش مربوط به رسانه های اجتماعی برای بازاریابان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi