دانلود ترجمه مقاله تاثیر اخلاق محل کار بر بهره وری سازمانی و کارکنان
عنوان فارسی |
تاثیر اخلاق محل کار بر بهره وری سازمانی و کارکنان در نیجریه |
عنوان انگلیسی |
Effects of Workplace Ethics on Employees and Organisational Productivity in Nigeria |
کلمات کلیدی : |
  اخلاقیات کاری؛ گرایشات کاری؛ کار تیمی؛ تمامیت؛ انضباط نفس؛ سوددهی |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : Semantic Scholar |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. بهره وری سازمانی و کار تیمی 4. بهره وری و تمامیت 5. بهره وری و تعهد کارکنان 6. بهره وری و گرایش کاری 7. بهره وری و انضباط نفس 8. مطالب و روش ها 9. نتایج بررسی 10. مباحثه و دلالت های مدیریتی 11. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – شکست عمیق بشر، برای رعایت رفتار اخلاقی، در چارچوب روابط کاری، بررسی مداوم مسائل پیچیده ای که از عدم تقارن میان بهره وری و تعهد کارمندان پدیدار می شود را ملزم می دارد. این مقاله، اثرات رفتار غیر اخلاقی و آیین مشارکت را بر تعهد کارمندان و بهره وری در نیجریه را مورد بررسی قرار می دهد. یک روش پژوهشی بررسی توصیفی، برای مطالعه، با استفاده از 111 پرسشنامه معتبر که بین کارمندان در موسسات دولتی، بخش خصوصی سازمان یافته، شرکت های بومی، آسیایی و لبنانی که درملک های صنعتی ایکِجِآ،اوشُدی، کورودو، ایسولو و ایگانمو، در ایالت لاگوس نیجریه به فعالیت می پردازند، اتخاذ شده است. داده های ثانویه به همراه داده های مستندسازی شده نیز برای این مطالعه، مرورشده و مورد استفاده قرار گرفتند. روند نمونه برداری، به صورت رندوم انجام شد. داده های جمع آوری شده، از طریق مدلسازی معادله ساختاری تحلیل شده و توسط آمارهای توصیفی، پشتیبانی شدند. هر مورد، بر پایه یک مقیاس 5امتیازی لیکِرد بود. AMOS22 در آزمایش فرضیات مطالعه، مورد استفاده قرار گرفت. داده ها با استفاده از SPSS در کنار استفاده از مدلسازی معادله ساختاری (SEM)، به دلیل عمومیت و انعطاف پذیری در زمینه ارزیابی اعتبار رگرسیون و همبستگی میان متغیرهای مشاهده شده، ارائه شدند. نتایج نشان می دهند که رابطه معناداری میان استانداردهای اخلاقی و بهره وری سازمانی، در نیجریه وجود دارد و این که تمامیت، به اضافه نظم، اثر منفی بر سطح بهره وری بهبودیافته سازمان دارد که می توان آن ها را به ماهیت این نکات مثبت، منتسب کرد که در واقع، ماهیتی انتزاعی داشته و تنها در طول زمان می توان آن را احساس کرد یا مشاهده نمود. این مطالعه عنوان می دارد که تمام آژانس های دولتی ( همانند کمیسیون مقرری ملی (PENCOM)، کمیسیون ترویج سرمایه گذاری نیجریه (NIPC)، کمیسیون جرایم مالی و اقتصادی و اقدامات فاسد مستقل و...) که وظیفه تضمین آداب معاشرت در مکان های کاری را دارند باید مسئولیت های خود را سخت کوشی بیشتر اعمال کرده و سازمان هایی که رفتارهای غیر اخلاقی، در زمینه کسب و کار و روابط کاری، از خود بروز می دهند را تحریم نمایند.
Man's abysmal failure to uphold ethical behaviour within the framework of employment relationship, necessitates continuous interrogation of the complex issues, which arise from the asymmetry between productivity and employees' commitment. This paper examines the effects of etiquette and unethical behaviour on employee commitment and productivity in Nigeria. A descriptive survey research method was adopted for the study using one hundred and eleven valid questionnaires, which were administered on Employees in Government Establishments, Organised Private Sector, Indigenous, Asian and Lebanese Companies operating in Ikeja, Oshodi, Ikorodu, Isolo and lganmu Industrial Estates of Lagos State, Nigeria. Secondary data as well as documented evidence were also reviewed and used for the study. The sampling procedure was carried out randomly. The data collected were analyzed through Structural Equation Modelling and supported by descriptive statistics. Each item was based on a 5-Point-Likert scale. AMOS 22 was adopted in testing the study hypotheses; the data was presented with the use of SPSS while Structural Equation Modeling (SEM) was utilized due to its generality and flexibility to evaluate the validity of regression and correlation between the observed variables. The results show that significant relationship exists between ethical standards and organisational productivity, in Nigeria and that integrity cum discipline have negative impact on improved productivity level of the organization, which could be attributed to the nature of these virtues being abstract and could only be seen or observed overtime. The study suggests that all government agencies such as National Pension Commission (PENCOM), Nigerian Investment Promotion Commission (NIPC), Economic & Financial Crimes Commission & Independent Corrupt Practices, etc. saddled with the duty of ensuring etiquette in workplaces, should discharge their responsibilities more diligently and sanction organisations found guilty of unethical conducts in business concern and employment relationships.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.