دانلود ترجمه مقاله طراحی زنجیره تامین سبز با سیستم صف جهت کاهش تاثیرات محیطی

عنوان فارسی

طراحی زنجیره تامین حلقه بسته سبز با استفاده از سیستم صف جهت کاهش تاثیرات زیست محیطی و مصرف انرژی

عنوان انگلیسی

A green closed loop supply chain design using queuing system for reducing environmental impact and energy consumption

کلمات کلیدی :

  زنجیره تامین سبز؛ لجستیک معکوس؛ سیستم صف؛ G/M/S//M

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
46,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. ملاحظات روش تحقیق 4. مثال عددی 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بخاطر افزایش تاثیرات محیطی و نقش مهم آنها در زندگی انسانی، کاهش تاثیرات ناشی از انسان، اخیراً توجه بیشتری به خود جلب کرده اند. زنجیره های تامین سبز، از جمله موثرترین مسائل مرتبط با تاثیرات زیست محیطی می باشند و افزایش تعداد مطالعات در این زمینه، این عقیده را تایید می کند. ناوگان حمل و نقل، محصولات را بین مراکز زنجیره تامین انتقال می دهند و یکی از عوامل مهمی هستند که تاثیرات زیست محیطی را افزایش می دهند، هنگامی که انتقال محصولات بین مراکز را انجام می دهند و در صف بارگیری منتظر می مانند. کاهش تاثیرات زیست محیطی که بوسیله ناوگان حمل و نقل بوجود می آیند، از این دیدگاه، به صورت جامع در زنجیره های تامین لجستیک مستقیم و معکوس، مورد بررسی قرار نگرفته اند. برای رفع این خلاء، در این مقاله، یک زنجیره تامین سبز با ملاحظه لجستیک مستقیم و معکوس، طراحی شده است و سیستم صف بندی برای بهینه سازی زمان حمل و نقل و انتظار شبکه ناوگان حمل و نقل، استفاده می شود. این مدل بهینه سازی باعث کاهش تاثیرات زیست محیطی می شود. شبکه ما شامل تامین کننده، سیستم تولید، مرکز توزیع، مرکز تعمیر، مرکز بازیافت، مرکز تخلیه و مرکز گردآوری می باشد. محصولات بازگشتی از مشتریان در مرکز گردآوری جمع می شوند و به مراکز دیگر براساس نوعشان منتقل می شوند. ناوگان حمل و نقل شبکه فرض می شود که مشتریان سیستم بارگیری در هر مرکز می باشند، جایی که هر کدام از این سیستم های بارگیری یک سیستم صف بندی چند سروری با منابع محدود دارند. فرض می شود که تعداد سرورهای کافی در مراکز تخلیه بار وجود داشته باشد، بنابراین، در آنجا هیچ صفی وجود ندارد. مدل پیشنهادی، تاثیرات زیست محیطی و مصرف انرژی ناوگان حمل و نقل را با تعیین نرخ های بارگیری، تخلیه بار و تولید، که بر زمان انتظار و حمل و نقل تاثیر می گذارند، کاهش خواهد داد. یک مثال عددی برای مدل NLP در اندازه کوچک به بحث گذاشته شده و با روش های دقیق، حل شده است. علاوه بر آن، یک روش فرا ابتکاری برای حل اندازه بزرگ مسئله، بکار گرفته می شود. در نهایت، تحلیل حساسیت انجام می شود تا اثرات تغییر پارامترها بر متغیرهای تصمیم مدل و تابع هدف، مورد بررسی قرار گیرند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Due to increased environmental impacts and their important role in human life, reduction of impacts made by human has attracted more attention, recently. Green supply chains are among the most effective issues related to environmental impacts and increased number of studies in this area verifies this opinion. Transportation fleets transfer products between supply chain's centers and are one of the important factors which increase environmental impacts. Transportation fleets which transfer products between supply chain's centers are one of the important factors which increase environmental impacts while transferring products between centers and waiting in loading queue. Decreasing environmental impacts which are created by transportation fleets, from this point of view, is not investigated comprehensively in forward and reverse logistic supply chains. In order to deal with this gap, in this article a green supply chain with forward and reverse logistic consideration is designed and queuing system is used to optimize the transportation and waiting time of transportation fleets' network. This optimization model will lead to the reduction in environmental impacts. Our network consists of supplier, production system, distribution center, repair center, recycling center, disposal center, and collection center. Returned products from customers are collected in the collection center and transferred to other centers based on their type. Transportation fleets in the network are assumed to be customers of loading system in each center where each of these loading systems has a multi-server queuing system with finite sources. It is assumed that a sufficient number of servers are available in unloading centers, therefore, no queue will exist there. The proposed model will reduce the created environmental impacts and energy consumption of transportation fleets by determining loading, unloading and production rates, which affect waiting and transportation time. A numerical example is discussed for the NLP model in small size and solved with the exact methods. In addition, a meta-heuristics approach is employed to solve the large size of problem. Finally, the sensitivity analysis is performed to investigate the effects of change in parameters on model's decision variables and objective function.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 36 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 11 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 46,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله طراحی زنجیره تامین سبز با سیستم صف جهت کاهش تاثیرات محیطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi