دانلود ترجمه مقاله درک تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در میان سازمان ‌ها

عنوان فارسی

درک تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در میان سازمان ‌ها

عنوان انگلیسی

Understanding the impact of social media usage among organizations

کلمات کلیدی :

  کاربرد رسانه های اجتماعی؛ تأثیرات سازمانی؛ روابط مشتری؛ کاهش هزینه؛ قابلیت دسترسی اطلاعات؛ تعاملی بودن

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 96
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. مشارکت نظری 7. مشارکت عملی 8. محدودیت ها و پژوهش آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه سوابق و تاثیر کاربرد رسانه‌ های اجتماعی در سازمان ‌ها را مورد بررسی قرار می ‌دهد. این مطالعه از چارچوب فناوری، سازمان، و محیط استفاده می ‌کند و شامل عوامل پیش آیندی معینی است که مختص کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان‌ ها هستند. موارد سنجش اهداف مختلف کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان ‌ها توسعه داده شده اند که در بهبود سنجش کاربرد رسانه های اجتماعی نقش دارند. این مطالعه مدل یکپارچه ای را توسعه داده و مورد آزمون قرار می دهد که به تحقیقات علمی در مورد رسانه های اجتماعی و سیستم‌ های اطلاعاتی کمک می رساند. این مطالعه همچنین به سازمان‌ ها کمک می‌ کند تا مزایای کاربرد رسانه ‌های اجتماعی را درک نمایند و علل موجهی را برای سرمایه‌ گذاری در رسانه‌ های اجتماعی از سوی سازمان ‌ها ارایه می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study investigates the antecedents and impact of social media usage in organizations. This study uses the technology, organization, and environment framework and includes certain antecedent factors that are specific to social media usage in organizations. The items to measure different purposes of social media usage in organizations were developed, which contribute to the enhancement of social media usage measurement. This study develops and tests an integrated model that contributes to the scholarly research on social media and information systems. The study also helps organizations to understand the benefits of social media usage and provides a justification for investments in social media by organizations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در میان سازمان ‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi