دانلود ترجمه مقاله درک تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در میان سازمان ها
عنوان فارسی |
درک تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در میان سازمان ها |
عنوان انگلیسی |
Understanding the impact of social media usage among organizations |
کلمات کلیدی : |
  کاربرد رسانه های اجتماعی؛ تأثیرات سازمانی؛ روابط مشتری؛ کاهش هزینه؛ قابلیت دسترسی اطلاعات؛ تعاملی بودن |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. مشارکت نظری 7. مشارکت عملی 8. محدودیت ها و پژوهش آتی
چکیده – این مطالعه سوابق و تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان ها را مورد بررسی قرار می دهد. این مطالعه از چارچوب فناوری، سازمان، و محیط استفاده می کند و شامل عوامل پیش آیندی معینی است که مختص کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان ها هستند. موارد سنجش اهداف مختلف کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان ها توسعه داده شده اند که در بهبود سنجش کاربرد رسانه های اجتماعی نقش دارند. این مطالعه مدل یکپارچه ای را توسعه داده و مورد آزمون قرار می دهد که به تحقیقات علمی در مورد رسانه های اجتماعی و سیستم های اطلاعاتی کمک می رساند. این مطالعه همچنین به سازمان ها کمک می کند تا مزایای کاربرد رسانه های اجتماعی را درک نمایند و علل موجهی را برای سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی از سوی سازمان ها ارایه می دهد.
This study investigates the antecedents and impact of social media usage in organizations. This study uses the technology, organization, and environment framework and includes certain antecedent factors that are specific to social media usage in organizations. The items to measure different purposes of social media usage in organizations were developed, which contribute to the enhancement of social media usage measurement. This study develops and tests an integrated model that contributes to the scholarly research on social media and information systems. The study also helps organizations to understand the benefits of social media usage and provides a justification for investments in social media by organizations.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.