نقش رسانه های اجتماعی در افزایش گوانشی و اثربخشی درک شده مکانیسم های سازمانی تجارت الکترونیک

عنوان فارسی

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش گوانشی و اثربخشی درک شده مکانیسم های سازمانی تجارت الکترونیک در بازار آنلاین

عنوان انگلیسی

The role of social media in enhancing guanxi and perceived effectiveness of E-commerce institutional mechanisms in online marketplace

کلمات کلیدی :

  بازار آنلاین؛ اعتماد؛ سازوکارهای سازمانی؛ ارتباطات سریع؛ تعامل؛ حضور اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 47 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 89
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه ادراکی 3. مدل تحقیق 4. توسعه فرضیه ها 5. جمع آوری و آنالیز داده 6. بحث و نتیجه گیری 7. نقش نظری و مدیریتی 8. محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه پژوهشی را در رابطه با اعتماد تجارت الکترونیکی و اهداف خرید مجدد با بررسی نقش ارتباطات سریع و اثربخشی درک مکانیسم های سازمانی (PEEIM) در چارچوب بازار الکترونیک چینی- Taobao ارائه می دهد. ما بررسی می کنیم که چطور تکنولوژی های رسانه های اجتماعی Taobao (بررسی های آنلاین و پیامرسان فوری) می تواند با افزایش ارتباطات و حضور آنلاین موجب بهبود ارتباطات سریع و PEEIM شود. ما درمی یابیم که PEEIM خریداران به طور منفی اعتماد به فروشندگان آنلاین و مقاصد خرید مجدد را میانجیگری می کند. ما نشان می دهیم که ارتباطات سریع ایجاد شده توسط ارتباطات و حضور رسانه های اجتماعی، اعتماد را افزایش داده و بیشتر به افزایش مقاصد خرید مجدد منجر می شود. مفاهیم نظری و مدیریتی و مسیرهای تحقیقاتی آتی مورد بحث قرار می گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study extends literature on e-commerce trust and repurchase intentions by exploring the role of swift guanxi and the perceived effectiveness of institutional mechanisms (PEEIM) in the context of a Chinese e-marketplace – Taobao. We explore how Taobao’s social media technologies (online reviews and instant messenger) can improve swift guanxi and PEEIM by increasing online interactivity and presence. We find that buyers’ PEEIM negatively moderates trust in online sellers and repurchase intentions. We show that swift guanxi, created by social media’s interactivity and presence, enhances trust, which further increases repurchase intentions. Theoretical and managerial implications and future research directions are discussed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقش رسانه های اجتماعی در افزایش گوانشی و اثربخشی درک شده مکانیسم های سازمانی تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi