دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک توپولوژی در راستای شیوه های مصرف برند لوکس

عنوان فارسی

ایجاد یک توپولوژی در راستای شیوه های مصرف برند لوکس

عنوان انگلیسی

Constructing a typology of luxury brand consumption practices

کلمات کلیدی :

  برندها؛ لوکس؛ فعالیت های اجتماعی؛ مفهوم سازی؛ ZMET

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفهوم سازی برند لوکس 3. دیدگاه تئوری – عمل در مصرف برند لوکس 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم نظری: یافته های ما یک سری مشارکت های تئوریکی برای مطالعه معانی شخصی در زمینه برند لوکس ارائه می دهد. در ابتدا، ما توجهات مان را روی نقش های خلاقانه ای متمرکز کرده ایم که مصرف کنندگان در ساخت معانی متعدد برند لوکس ایفا می کنند و سپس یک توپولوژی جامع از شیوه های مصرف لوکس ارائه می دهیم که قبل از این در دسترس نبوده است. به واسطه این فرآیند، ما نشان داده ایم که برند لوکس می تواند به روش های مختلف توسط مصرف کنندگان شخصی سازی شود و فراتر از واقعیت (بائر و همکاران، 2011) و وضعیت مصرفی قرار گیرد (هان و همکاران، 2010). شیوه های مصرف لوکس به عنوان فرمی از سرمایه گذاری های مالی تا تسهیل در فراری توهمی و از ادراک بازاریابان از سبک زندگی ثروتمندانه و کنترل وضعیت اجتماعی تا ظهور منابعی برای شخصیت ها و هویت های آرمانی در تحولات فردی مشخص می گردند. بنابراین، گستره متنوعی از معانی شخصی و متناقض وجود دارند که مشتریان را قادر می سازند تا برند لوکسی را ایجاد کنند. ما همچنین دریافتیم که مصرف کنندگان محدود به انجام تنها یمی از شیوه های لوکس خاص نیستند. آنها می توانند در شیوه های مختلف مصرف لوکس مشارکت داشته باشند که در آنها، هر شیوه نیازمند زمینه های مختلفی از سبک زندگی و شرایط محیطی می باشد. بر این اساس، ادغام مرتبط مواد، معانی، و صلاحیت ها در سطح عملکرد فردی مصرف کنندگان بستگی به استفاده از شیوه هایی دارد که این مصرف کنندگان در زمان مصرف مناسب می دانند. این بدان معنی است که مصرف کنندگان لوکس یاد می گیرند تا عاملان ممتازی باشند و از تغییرات بین عملکردهای شیوه های لوکس، واهمه ای نداشته باشند و این موضوع به منظور ارضای جنبه های مختلف سبک زندگی و تاثیرات و شرایط محیطی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Theoretical implications: Our findings offer several theoretical contributions for studying personalized meanings of brand luxury. First, we draw attention to the creative role that consumers play in constructing multiple meanings of brand luxury, and offer a comprehensive typology of luxury consumption practices, which has been absent heretofore. Through this process, we illustrate that brand luxury can be appropriated and personalized by consumers in many different ways, beyond merely escapism (Bauer et al., 2011) and status consumption (Han et al., 2010). Luxury consumption practices range from being considered as a form of financial investment to facilitating an imaginary escape; from being perceived as markers of an affluent lifestyle and conveyers of social status to emerging as resources for aspirational personalities that assist consumers in their self-transformations. Thus, there is a broad and, at times, paradoxical range of personalized meanings that contemporary consumers are able to construct about brand luxury. We also found that consumers are not restricted to performing only one particular luxury practice. They can, and often do engage in different practices of luxury consumption, where each practice addresses different needs salient to the context of their life themes and situational influences. Accordingly, the associated integration of materials, meanings, and competencies at the level of individual consumers' performances depends on the prevalence of practices that these consumers appropriate at the time of consumption. This also means that luxury consumers have learned to perform as exceptionally skilled ‘agents’ (Reckwitz, 2002), who are not afraid to switch between their luxury practice performances, in order to satisfy different aspects of their life themes and situational influences.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک توپولوژی در راستای شیوه های مصرف برند لوکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi