دانلود ترجمه مقاله ارزش تجربی در برندینگ گردشگری غذایی

عنوان فارسی

ارزش تجربی در برندینگ گردشگری غذایی

عنوان انگلیسی

Experiential value in branding food tourism

کلمات کلیدی :

  ارزش تجربی؛ تصویر غذای مکان؛ اهداف رفتاری؛ گردشگری غذایی؛ برندینگ؛ تاینان

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم نظری: نتایج تحلیلی دارای چندین مفهوم تئوریکی و نظری هستند. اولا، CROI می تواند یک ارزش تجربی حیاتی باشد که می تواند تصور گردشگران از تصویر برند غذای مکان را بهبود بخشد. تاینان به غذاهای خیابانی اش شهرت دارد که همواره هم ارزان می باشند. در میان همه این موارد، 44.7 درصد دارای درآمد ماهیانه کمتر از 500 دلار آمریکایی می باشند و 90.8 درصد نیز از غذاهای خیابانی لذت می برند. غذای مقرون به صرفه و دلپذیر یک تجربه غذایی جذاب برای افرادی با بودجه محدود می باشد. چنین یافته هایی با استدلال های چوی و همکاران (2013) که بررسی اهمیت غذای خیابانی در توریسم غذایی پرداخته بودند همخوانی داشته و نشان می دهد که غذای خیابانی، نوع عمده ای از مکان های غذایی در شهرها بوده و به عنوان واسطی بین ارزش تجربی و تصویر برند غذایی یک شهر شناخته می شود. تاثیر قابل توجه CROI در این پژوهش می تواند ناشی از این موضوع باشد که غذای خیابانی نقش به سزایی در جذب گردشگران CROI محور در تاینان داشته باشد. بر اساس این یافته ها، محبوبیت مکان ها به غذاهای خیابانی شان مانند پنانگ و بانکوک می تواند مشابه با شهر تاینان بوده و این موضوع قطعا روی CROI در توریسم برندینگ غذایی تاثیر داشته است. همانند گردشگران در تاینان، گردشگران در پنانگ و بانکوک نیز می توانند تصویر غذای محلی را عمدتا به واسطه CROI دریافت کنند. در همین حال، همانند بیشتر توریست ها در تاینان، توریست هایی که متمایل به غذاهای خیابانی مقرون به صرفه هستند نیز دارای درآمدهای نسبتا کمی می باشند. دوما، خدمات گردشگری و موضوعات مربوط به زیبایی مکان در توریسم غذایی نیز می تواند در رستوران ها مورد توجه باشد. در این مطالعه، 90.8 درصد از افراد، غذای خیابانی تاینان را تجربه کرده و 72.2 درصد نیز از بازارهای شبانه غذا بازدید کرده اند. هم بازارهای روزانه و بازارهای شبانه غذایی فاقد کیفیت خدمات و زیبایی های بصری بوده اند در حالی که این موضوع در رستوران ها کمتر بوده و این رستوران ها دارای خدمات بهتری بوده اند (چن، ین، هوان، 2014؛ فین و همکاران، 2013؛ ریو و همکاران، 2012).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Theoretical implications: Analytical results have several theoretical implications. First, CROI can be a critical experiential value that can improve a tourists perception of place food brand image. Tainan is famous for its street food, which is always inexpensive. Among all subjects, 44.7% had a monthly income US$500 and 90.8% enjoyed street food. Delidous, affordable food is an attractive food experience for people with limited budgets. Such findings fit the argument by Choi et al. (2013) concerning the importance of street food in food tourism, while also revealing that street food is a 'major type of food sites in a city that acts as a moderator between experiential value and the city's food brand image. The significant effect of CROI in this research may be because street food in Tainan attracts CROI-oriented tourists. Based on this finding, places famous for affordable street food, such as Penang and Bangkok, might be similar to Tainan with an emphasis on CROI in branding food tourism. Like tourists in Tainan, tourists in Penang and Bangkok might perceive place food image mainly through CROI. Meanwhile, like most tourists in Tainan, many tourists who are attracted to the affordable street food in Penang and Bangkok may also have a relatively low income. Second, service excellence, aesthetics and playfulness in food tourism may exist when tourists eat in hotel restaurants, kill-service restaurants, or theme restaurants. In this study, 90.8% of subjects had tried street food in Tainan, and 72.2% had visited night markets for food. Both street food stands and night market food stands typically lack the service excellence, aesthetics and playfulness that are more likely present in hotel restaurants and fill-service restaurants (Chen, Yeh & Huan, 2014; fin et aL, 2013; Ryu et at, 2012).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزش تجربی در برندینگ گردشگری غذایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi