دانلود ترجمه مقاله انبوه سپاری و مدیریت و کنترل برند
عنوان فارسی |
انبوه سپاری و مدیریت و کنترل برند |
عنوان انگلیسی |
Crowdsourcing and brand control |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی بازاریابی؛ جامعه برند؛ مشارکت مصرف کننده؛ فرهنگ برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. جمع سپاری: رسیدن به کشش و انقباض 2. جمع سپاری و جمعیت 3. استفاده از جمع سپاری 4. جوامع برند و برندها 5. توانمندسازی مصرف کننده 6. پیام های منفی ایجاد شده توسط مصرف کننده 7. یک تایپولوژی از جمع سپاری و برند 8. مفاهیم مدیریتی 9. توانمندسازی تایپولوژی جامعه برند پیشرو
مفاهیم مدیریتی: جمع سپاری می تواند ابزاری موثر و کارآمد برای برندها در راستای مشارکت با مصرف کنندگان دیگر و حل دامنه وسیعی از مسائل باشد. با این حال، برای هر برندی در هر شرایطی مناسب نمی باشد. چندین مفهوم کلیدی در این پژوهش وجود دارد که مدیران باید قبل از بررسی جمع سپاری و انبود سپاری مورد توجه قرار دهند. • مدیران باید نقاط قوت جوامع برند خود را قبل از هرگونه مشارکت در فعالیت های جمع سپاری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. برندهایی که دارای جوامع برند قدرتمندی هستند در اجرای جمع سپاری برای طیف وسیعی از وظایف بدون ترس از متضرر شدن برند، انعطاف پذیرتر هستند. با این حال، برندهایی با جوامع برند ضعیف تر باید فعالیت های جمع سپاری یا ریسک های موجود در استفاده از آنها را دقیقا مورد توجه قرار داده و اقدامات مثبت تی را در راستای آن اتخاذ نمایند. به جای تلاش برای به دست آوردن ارزش از وظایف جمع سپاری خاص، برندهایی با جوامع برند ضعیف تر باید تمرکز بیشتری روی فعالیت هایی محدود داشته باشند که روی نقاط قوت بین مصرف کننده و برند تاکید دارند و می توانند بر طبق همین فعالیت ها، جوامعی قدرتمندتر برای برندهای خوا ایجاد نمایند. • برندهایی با جوامع برند وفادارتر باید (1) روابط خود با جامعه برند را تحکیم کرده و (2) ایده هایی ارزشمند را با دخیل کردن آنها در فعالیت های جمع سپاری جمع آوری نمایند. این برندها به طور خاص می توانند طیفی از وظایف را با علم به نقاط قوت جامعه برند ارزیابی کرده و برند را در برابر موانع و آسیب ها محافظت نمایند.
Managerial implications: Crowdsourcing can be an effective means for brands to engage with their customers and solve a variety of problems. However, it is not appropriate for every brand in any situation. There are several key implications of this research that managers should consider before attempting to tap into crowdsourcing. • Managers must continually assess and evaluate the strength of their brand communities before engaging in any crowdsourcing activity. Brands that enjoy strong brand communities have the flexibility to leverage crowdsourcing for a variety of tasks without fear of damaging the brand. However, brands with weaker brand communities should be cautious regarding attempted crowdsourcing activities or risk having the crowd turn on them, thus generating more negative activity than positive. Rather than try to gain value from a specific crowdsourcing task, brands with weaker brand communities should instead focus on limited activities that emphasize strengthening the bond between the customer and the brand and/or help establish a stronger community. • Brands with devotee brand communities should continue to (1) leverage and strengthen relation- ships with the brand communities and (2) gather valuable knowledge/ideas by involving them in crowdsourcing activities. These brands in particular can confidently assign a variety of tasks to their crowds, knowing that strength of the community will protect the brand from harm.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.