دانلود ترجمه مقاله ساخت ارزش ویژه برند به واسطه توریسم صنعتی

عنوان فارسی

ساخت ارزش ویژه برند به واسطه توریسم صنعتی

عنوان انگلیسی

Building brand equity through industrial tourism

کلمات کلیدی :

  ارزش ویژه برند؛ آگاهی از برند؛ کیفیت درک شده؛ اتحادهای برند؛ وفاداری به برند

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 46
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی و نتیجه گیری: با توجه به مدل تست شده، نتایج نشان می دهند که هر پنج فرضیه (یعنی از H1 تا H5)، تایید می گردند. به طور خاص، نتایج نشان می دهند که کیفیت برند درک شده و نیز انجمن های برند تحت تاثیر این شاخص های پیش بینی کننده بوده و جوامع برند دارای بیشترین تاثیر روی وفاداری برند، هستند و سپس کیفیت درک شده برند و پس از آن آگاهی از برند دارای این تاثیر می باشند. آگاهی برند اشاره به سطحی دارد که خریداران بالقوه می توانند بر طبق آن برند را شناسایی کرده و به طور خودکار ارتباطی بین محصولات برند ایجاد کنند (کلر، 1993؛ کیم و همکاران، 2003؛ لاو و لامب، 2000؛ یوو و همکاران، 2000). در این مطالعه، سه فاکتور توسط مشارکت کنندگان ارائه شده و طبقه بندی شده که بالاترین سطوح در زمینه آگاهی از برند نیز بر اساس آنها ارائه شده است؛ بررسی های آتی می توانند به مطالعه در زمینه سطوح مختلف دیگر مرتبط با آگاهی از برند و بررسی مجدد تاثیر آگاهی از برند روی وفاداری برند بپردازند. در بسیاری از صنایع، جذب مشتریان جدید بسیار زمانگیر و پرهزینه می باشد با این حال در مقایسه با فاکتورهای دیگر مخصوصا هنگامی که مشتریان از برند رضایت داشته باشند، گزینه ای مناسب به شمار می آید. وفاداری برند، مهم ترین بعد در زمینه ارزش ویژه برند می باشد. نتایج این تحقیق نشان می دهند که ارزش ویژه درک شده برند و ارتباطات برند دارای قدرتی پیش بینی کننده با در نظر گرفتن وفاداری هستند (β = 0.2 و β = 0.43). ارزش بالقوه نام برند مبتنی بر ارتباطاتی خاص است (کلر، 1993؛ کیم و همکاران، 2003؛ لاو و لامب، 2000؛ یوو و همکاران، 2000).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion and conclusions: With regard to the tested model, the results indicated that all of the five hypotheses (from H1 to H5) are supported. More specifically, the results showed that perceived brand quality and brand associations are influential predictors, while brand associations has the highest total effect on brand loyalty, followed by the perceived quality of the brand, and then brand awareness. Brand awareness refers to the level to which potential buyers can identify the brand and automatically make a connection between the brand and associated products (Keller, 1993; Kim et al., 2003; Low & Lamb, 2000; Yoo et al., 2000). In this study, the three factories were rated the most frequently by participants and represented high levels of brand awareness. It is worthwhile to further investigate different levels of brand awareness and reexamine the effect of brand awareness on brand loyalty. In many industries, it is both time-consuming and costly to attract new customers but comparatively inexpensive to keep existing ones, especially when the customers are satisfied with the brand. Brand loyalty is the most important dimension of brand equity. The results of this study suggested that perceived brand quality and brand associations both have predictive power with regard to brand loyalty (β = .2 and .43, respectively). The potential value of a brand name is based upon specific associations (Keller, 1993; Kim et al., 2003; Low & Lamb, 2000; Yoo et al., 2000).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ساخت ارزش ویژه برند به واسطه توریسم صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi