دانلود ترجمه مقاله یک تایپولوژی از روش های پژوهشی بازاریابی سلامت

عنوان فارسی

یک تایپولوژی از روش های پژوهشی بازاریابی سلامت: ترکیب روش های روابط عمومی با نگرانی های سازمانی

عنوان انگلیسی

A Typology of Health Marketing Research Methods–Combining Public Relations Methods with Organizational Concern

کلمات کلیدی :

  مراقبت از سلامت؛ بازاریابی سلامت؛ خدمات سلامت؛ روش تحقیق؛ روابط عمومی؛ نگرانی سازمانی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2008 تعداد رفرنس مقاله : 11
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اصطلاحات کلیدی مدل 3. نوع شناسی تحقیقات بازاریابی سلامت 4. دلالت های نوع شناسی جدید 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

تحقیقات نقش مهمی در کانال صنعت خدمات بهداشتی بازی می کنند. شرایط کلیدی تحقیق، روابط عمومی، و منافع سازمانی مورد بحث قرار گرفته اند. ترکیب روابط عمومی بعنوان روش استراتژیکی با مسئله سازمانی بعنوان یک عامل، تایپولوژی چهار روش تحقیقی متفاوت ظهور می یابند. این چهار روش بررسی بازاریابی سلامت عبارتند از: تحقیقی، استراتژیکی، آموزنده و تاییدی. پیامدهای این روشهای تحقیق مجزا و متضاد بررسی می شوند. مقدمه: تحقیقات نقش حیاتی در خدمات بهداشتی بازی می کند. پزشک ها برای بررسی اثرات تازه ترین فناوری ها و داروها بر هماهنگ سازی مطالعات بالینی می پردازند. بیمارستان ها به اجرای ارزیابی کیفیت جهت تضمین ارزشمندی اعتبارات می پردازند. شرکت های بیمه به اجرای پژوهشهای رضایت بیمار پرداخته و از نتایج به عنوان نقاط مذاکره استفاده می کنند. بیماران بعنوان شرکت کنندگان در تحقیق بالینی و بعنوان پاسخگو به پرسشنامه ها شرکت می کنند. تحقیقات نقش حیاتی در هر کانال تحویل خدمات بهداشتی عمل می کند. برای کمک به درک انواع مختلف تحقیقات در زمینه خدمات بهداشتی توسط رهبران خدماتی، تایپولوژی نظری روش های تحقیقی بازاریابی سلامت بر اساس دو عامل زیر بیان شده اند: روش روابط عمومی؛ مسئله سازمانی. این مدل دو به دو مورد حمایت چهار نوع روش تحقیقات بازاریابی سلامت است: تحقیقات جستجو، تحقیقات استراتژیکی، تحقیقات آموزنده و تحقیقات تاییدی. سپس، بحث شرایط کلیدی (تحقیق، روابط عمومی، و مسئله سازمانی) استفاده شده در مدل ارائه شدند. بدنبال آن، بحث اساس ذهنی تایپولوژی تحقیقات بازاریابی سلامت، شامل بحث کامل چهار روش تحقیقات بازاریابی سلامت نظری ارائه شد. در نهایت، پیامدهای این مدل ارائه شدند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Research plays a critical role throughout virtually every conduit of the health services industry. The key terms of research, public relations, and organizational interests are discussed. Combining public relations as a strategic methodology with the organizational concern as a factor, a typology of four different research methods emerges. These four health marketing research methods are: investigative, strategic, informative, and verification. The implications of these distinct and contrasting research methods are examined. INTRODUCTION: Research plays a vital role in health services. Physicians coordinate clinical studies to examine the effects of the latest drugs and technologies. Hospitals perform quality evaluations to ensure accreditation worthiness. Insurance companies conduct patient satisfaction surveys and use the results as negotiating points. Patients involve themselves as study participants in both investigational clinical studies and as respondents to questionnaires. Research plays a pivotal role throughout virtually every avenue of health services delivery. To help health services leaders understand different types of research in the field of health services, a theoretical typology of health marketing research methods is presented based upon the following two factors: the public relations methodology; and organizational concern. This twoby- two model is supported through four distinct types of health marketing research methods: investigative research, strategic research, informative research, and verification research. Next, a discussion of the key terms (research, public relations, and organizational concern) used in the model is to be presented. This is followed by a discussion of the substantive basis of health marketing research typologies, including a thorough discussion of the four theoretical health marketing research methods. Finally, the implications of this model are considered.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله یک تایپولوژی از روش های پژوهشی بازاریابی سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi