دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرهنگ بر بازاریابی خدمات بهداشتی – الکتا در برزیل
عنوان فارسی |
تاثیر فرهنگ بر بازاریابی خدمات بهداشتی - الکتا در برزیل |
عنوان انگلیسی |
Impact of culture on marketing of health services – Elekta in Brazil |
کلمات کلیدی : |
  سازگاری؛ ابعاد فرهنگی؛ شبکه؛ استانداردسازی؛ اعتماد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. چارچوب نظری 4. روش تحقیق 5. شواهد تجربی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری و مفاهیم
چکیده - در این پژوهش بررسی می کنیم که چگونه فرهنگ بازاریابی بین المللی خدمات بهداشتی را تحت تاثیر قرار می دهد. این مطالعه با تجزیه و تحلیل اینکه چگونه فرهنگ بر اعتماد، شبکه ها و استانداردسازی / سازگاری تأثیر می گذارد و اینکه چگونه اعتماد در رابطه با فرهنگ، شبکه ها و استاندارد سازی و سازگاری توسعه یافته و عمل می کند، انجام می شود. با استفاده از داده های کیفی جمع آوری شده از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته و مشاهدات محققان، درمی یابیم که ابعاد فرهنگی فاصله قدرت، فردگرایی / جمع گرایی و اجتناب از عدم اطمینان، بر اعتماد، توسعه شبکه و استاندارد سازی / سازگاری تاثیرگذار است. این یافته در تصمیم گیری در مورد اینکه چه بخش هایی از خدمات برای استاندارد سازی و چه بخشهایی برای بازاریابی خدمات موفقیت آمیز سازگار است، کمک می کند. ما سه سطح متقابل اعتماد شامل اعتماد کشور، شرکت و فرد را مفهوم سازی می کنیم. این اعتماد چند سطحی درک مهمی از چگونگی مدیریت پیچیدگی های فرهنگی در بازاریابی بین المللی خدمات را ارائه می دهد. مدل نظری توسعه یافته براساس ابعاد فرهنگی در هنگام بازاریابی خدمات در سایر کشورها می تواند مفید باشد.
We examine how culture influences the international marketing of health services. This is done by analyzing how culture affects trust, networks and standardization/adaptation and how trust develops and operates in relation to culture, networks and standardization and adaptation. Using qualitative data gathered through semi-structured interviews and researcher observations, we find that the cultural dimensions of power distance, individualism/collectivism and uncertainty avoidance have an impact on trust, network development and standardization/adaptation. This finding helps in deciding what parts of the service to standardize and what to adapt for successful services marketing. We conceptualize three interrelated levels of trust comprising country-, company- and individual trust. This multilevel trust offers an important understanding of how to manage cultural complexity in the international marketing of services. The theoretical model developed based on cultural dimensions can be useful when marketing services in other countries.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.