دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سلامت: در راستای دیدگاهی یکپارچه
عنوان فارسی |
بازاریابی سلامت: در راستای دیدگاهی یکپارچه |
عنوان انگلیسی |
Health marketing: Toward an integrative perspective |
کلمات کلیدی : |
  سلامت؛ ادغام؛ بازاریابی؛ پزشکی |
درسهای مرتبط | بازاریابی سلامت |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 19 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تعریف بازاریابی سلامت 3. مشخصات بخش 4. در راستای دیدگاهی یکپارچه
چکیده – این مقاله اشاره ای کرده به این موضوع که بازاریابی سلامت دقیقا چه چیزی را پوشش می دهد و این زمینه جدید چگونه در یک دیدگاه یکپارچه قرار می گیرد. تکامل مداوم سیستم های سلامتی، تکنولوژیکی و پزشکی و نقش عامل های مختلف منجر به شبکه جدیدی از مقالات پژوهشی شده است. بازاریابی زمان زیادی است که بحث سلامت را کنار گذاشته بود ولی امروزه به یکی از بهترین پشتیبان های آن تبدیل شده است. پنج مشارکت اصلی درباره این زمینه پژوهشی نیز معرفی شده اند.
This paper pinpoints what health marketing exactly covers and to places this nascent field in an integrated perspective. The ongoing evolution of medicine, technologies, health systems and role of various actors leads to a new grid of lecture of the domain. Marketing has been discarded of health since a long time but now becomes one of its best supports. Five original contributions about this field are then introduced.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.