دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سلامت در بازارهای در حال ظهور: نقش حیاتی تئوری سیگنالینگ

عنوان فارسی

بازاریابی سلامت در بازارهای در حال ظهور: نقش حیاتی تئوری سیگنالینگ در مورد آگاهی از سرطان سینه

عنوان انگلیسی

Health marketing in an emerging market: The critical role of signaling theory in breast cancer awareness

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سلامت؛ آگاهی از سرطان سینه؛ تئوری سیگنالینگ؛ هند؛ اقتصاد نو ظهور

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بخش مراقبت های سلامت هند: وضعیت اقتصاد نو ظهور 3. زمینه تئوریک: تئوری سیگنالینگ 4. بررسی مقالات: چالش های پیش روی بخش سلامت یک اقتصاد نو ظهور 5. طرح پژوهش 6. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در هند، سرطان سینه، شایع ترین نوع سرطان در میان زنان در مناطق شهری است، با این حال زنان خیلی دیر به دنبال مراقبت های پزشکی می روند و این به دلیل فقدار آگاهی در مورد معاینه خود می باشد. این مطالعه مقالات بازاریابی سلامت را از طریق تئوری سیگنالینگ و برای کشف چالش ها و فرصت های منحصر به فرد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نهادی پیش روی بازاریابان و مشتریان بهداشت در زمینه آگاهی از سرطان سینه (BCA) در اقتصاد نو ظهور هند می باشد. یک روش تفسیری – القایی در کنار رویکرد تئوری پایه از طریق تمرکز گروه هایی با متخصصین پزشکی و مصاحبه با زنان به کار گرفته شده است. یافته ها، چالش های پیچیده ای را در سطح ملی، ایالتی و اجتماعی نشان می دهند که تأثیری منفی روی سابقه بخش سلامت هند دارند. استراتژی های بازاریابی اجتماعی می توانند با ظهور BCA از طریق فعالان در زمینه بهداشت جامعه تقویت گردند. پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه شده و چارچوبی مفهومی برای ارزیابی بازاریابان سلامت به منظور مدیریت BCA در اقتصاد نو ظهور توسعه یافته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In India, breast cancer is the most commonly diagnosed type of cancer among women in cities and urban areas, yet women seek medical care extremely late due to lack of awareness about self-examination. This study explores the health marketing literature via signaling theory, to uncover the unique social, economic, cultural and institutional challenges and opportunities faced by health marketers and consumers in breast cancer awareness (BCA) in an emerging economy – India. An interpretive-inductive method, alongside a grounded theory approach via focus groups with medical professionals and interviews with women is employed. Findings reveal complex challenges at national, state and community levels which impact negatively on the reputation of India's health sector. Social marketing strategies could be leveraged to raise BCA via community health activists. Propositions are suggested and a conceptual framework is developed to assist health marketers to manage BCA in an emerging economy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سلامت در بازارهای در حال ظهور: نقش حیاتی تئوری سیگنالینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi