دانلود ترجمه مقاله اعتماد به تبلیغات ویروسی و تاثیر آن بر تمایلات رفتاری مصرف کنندگان

عنوان فارسی

اعتماد به پیام های تبلیغاتی ویروسی و تاثیر آن بر نگرش و تمایلات رفتاری مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی

The Trust of Viral Advertising Messages and Its Impact on Attitude and Behaviour Intentions of Consumers

کلمات کلیدی :

  اعتماد؛ پیام های تبلیغاتی ویروسی؛ نگرش؛ رفتار؛ ذاتی؛ مصرف کنندگان

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : CCSE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
CCSE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اهداف تحقیق 3. مدل مطالعه 4. بررسی مقالات 5. فرضیه های مطالعه 6. روش تحقیق 7. نتایج 8. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از تدوین این مقاله این است که بتوان به بهبود تحقیقات در زمینه پیام های تبلیغاتی ویروسی که بر اساس بازاریابی ویروسی صورت می گیرد کمکی کرد ، و همچنین موجب ارتقا تحقیقات و پژوهش های صورت گرقته در مورد اعتماد به پیام های تبلیغاتی ویروسی و تأثیر آن بر نگرش و رفتار مصرف کننده شود. برای دستیابی به اهداف این مطالعه که در بالا ذکر شد، از فناوری بازاریابی و تکنیک های اختصاصی برای بازاریابی ویروسی استفاده کردیم. این پژوهش با استفاده از یک پرسشنامه (با 27 مورد) انجام گرفته که هدف آن جمع آوری داده های مورد نیاز از 305 مشتری بود. اطلاعات جمع آوري شده بر اساس يك مطالعه اكتشافي اوليه با هدف ساخت و طراحي يك مدل مطالعه انجام گرفته است. در اینجا شش فرضیه بر اساس ادبیات و منابع موجود و مربوط به بازاریابی ویروسی، پیام های تبلیغاتی ویروسی و قصد رفتار ارائه شده است. این مدل مطالعه به شش بعد تقسیم شده که چهار مورد اول مربوط به اعتماد به پیام های تبلیغاتی ویروسی بودند، پنجمین مورد مرتبط با نگرش و قصد رفتار مشتری بوده و اخرین مورد یا مورد ششم به ارتباط بین مؤلفه های مدل مطالعه توجه داشته است. در انجام این مطالعه از روشهای آماری توصیفی زیادی از جمله آزمون T یک نمونه ای ، همبستگی پیرسون برای آنالیز آماری استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان داد تمامی شش فرضیه (فرض شده برای هر بعد) مورد قبول بودند. در نتیجه می توان اینگونه استنباط نمود که یک انگیزه برای اعتماد به پیام های تبلیغاتی ویروسی در کلیه نگرش ها و قصد رفتار مشتریان وجود دارد. اگرچه این مطالعه به صورت محدود انجام شده اما در آن سعی شده است از عوامل زیادی برای آزمایش اثر اعتماد پیام های تبلیغاتی ویروسی بر نگرش و قصد رفتار مصرف کننده استفاده شود. در نهایت این مطالعه را می توان به عنوان تلاش و پژوهشی در نظر گرفته که می تواند برای مطالعات آینده نیز بیشتر توسعه یابد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this paper is to contribute to the growing body of research on viral advertising messages which is based on viral marketing, while concentrating on trust of viral advertising messages and its effect on attitude and consumer behavior intention. To achieve the objectives of this study, we used marketing technology and techniques specific to viral marketing. The implementation of the study depended on a questionnaire (with 27 items) used to collect the required data from 305 customers. The information collected was based on a primary exploration study with the purpose of constructing and designing a study model. Six hypotheses were proposed based on literature related to viral marketing, viral advertising messages and behavior intention. The study model was divided into six dimensions. The first four was concerned with trust of viral advertising messages, the fifth with attitude and customer behavior intention, while the sixth focused on the correlation between components of the study model. Many descriptive statistical methods were used, e.g., one sample T-test, Pearson’s Correlation for the statistical analysis. The indicated results accepted all six hypotheses (assumed for each dimension). Consequently, there was an impetus to achieve trust of viral advertising messages on all attitudes and customer behavior intention. Although this study was limited, it tried to use many factors to test trust effect of viral advertising messages on attitudes and consumer behavior intention. It is considered as an attempt that can be developed for future studies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اعتماد به تبلیغات ویروسی و تاثیر آن بر تمایلات رفتاری مصرف کنندگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi