دانلود ترجمه مقاله افزایش مشارکت مشتری از طریق افزایش آگاهی
عنوان فارسی |
افزایش مشارکت مشتری از طریق افزایش آگاهی |
عنوان انگلیسی |
Enhancing Customer Engagement Through Consciousness |
کلمات کلیدی : |
  مشارکت مشتری؛ تجربه مشتری؛ آگاهی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوبی برای افزایش مشارکت مشتری از طریق آگاهی 3. خرده فروشان آگاه چگونه سطح مشارکت مشتری را افزایش می دهند 4. نتایج خرده فروشی آگاهانه 5. نتیجه گیری
نتیجه گیری: ما سلسله مراتبی از مشارکت و تعامل مشتریان در راستای پایه بندی آگاهی ها را ارائه داده ایم. مفهوم آگاهی مبتنی بر سرمایه داری آگاهانه می باشد (ماکی و سیسودیا، 2014). این پایه ها عبارتند از هدف و ارزش ها، رهبری و فرهنگ شرکتی، و ادغام سهامداران و ذینفعان. اصلی ترین هدف و ارزش های مرکزی با در سراسر سازمام پایه ریزی شده و پیاده سازی و اجرا گردند. این اهداف و ارزش های اصلی در زمینه پیاده سازی اساسی برا جهان ضروری نیستند، به عنوان مثال در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت این موضوع صادق است، بلکه نماینده ای از دیدگاه و چشم انداز منسجم از شرکت ها و ذینفعان آن می باشد. رهبری سازمان بایدافراد را نظارت کرده، توسعه داده و الهام بخشد و آنها را به سمت خلق فرهنگی سوق دهد که اهداف و ارزش های سازمان را برآورده می کنند. علاوه بر این، خرده فروشان آگاه، سرمایه های اصلی، کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان و جامعه خود را شناسایی کرده و در راستای بهینه سازی مزایای همه آنها اقدام می کنند. این موضوع نشان نداده که همه سهامداران می توانند به طور همزمان از همه موارد سود ببرند؛ در عوض، هنگام تصمیم گیری های مهم سازمانی همه ذینفعان و سهامداران در نظر گرفته می شوند و اقدامات اولویت بندی شده ای در نظر گرفته می شود که باعث کاهش نقاط ضعف در بین فعالین سازمان می گردد. این اصول، پایه هایی برای مشارکت و تعامل مشتری محسوب می شوند. ما سطوح مختلف مشارکت را تعریف کرده ایم که یک خرده فروش با پایه های آگاهانه می تواند آنها را برای مشتریان به ارمغان آورد که عبارتند از: تحویل تجربه برجسته به مشتری، خلق ارتباطی عاطفی با مشتریان از طریق اهداف و ارزش های مشترک، و ایجاد هویتی مشترک مبتنی بر اهداف و ارزش های شرکت. نهایتا، این مقاله برخی احتمالات نظیر خروجی های خرده فروشی آگاهانه برای سهامداران مختلف را ارائه داده است. در این راستا ما پیشنهاداتی را برای تحقیقات آتی ارائه داده ایم، به طوری که ما دیدگاه هایی را در مشارکت بهبود یافته از طریق آگاهی مستمر در رشد و بسط سیستم پیشنهاد داده و پارادیم جدیدی را برای این موضوع ارائه داده ایم که خرده فروشان و ارائه دهندگان سرویس و خدمات چگونه می توانند روی استراتژی های تجاری خود تمرکز کرده و در مورد آنها تصمیم گیری کنند.
Conclusion: We have proposed a hierarchy of customer engagement building from a foundation of consciousness. The notion of consciousness is based on Conscious Capitalism (Mackey and Sisodia 2014). The foundations are purpose and values, leadership and corporate culture, and stakeholder integration. The higher purpose and core values should be espoused and fulfilled throughout the organization. This higher purpose and values are not necessarily about doing good for the world, as corporate social responsibility is, but rather represent a unifying vision for the company and its stakeholders. The leadership of the organization should mentor, monitor, develop, and inspire people and lead in creating a culture that fulfills the purposes and values of the company. In addition, conscious retailers recognize their multiple stakeholders—investors, employees, customers, sup-pliers, and the community—and work to optimize the benefits to all of them. This is not to suggest that all stakeholders can benefit simultaneously all the time; rather, the interests of all stakeholders are kept in mind when making decisions, with an effort to prioritize actions that enhance the benefits and minimize the drawbacks for all actors. These principles are the foundations for customer engagement. We have delineated the different levels of engagement that a retailer with foundations in consciousness may achieve with its customers: delivering outstanding customer experience, creating an emotional connection with customers though shared purpose and values, and establishing a shared identity based on the firm’s purpose and values. Finally, this article outlines some likely, expected outcomes of conscious retailing for the different stakeholders. Throughout, we have suggested avenues for further research, such that we hope perspectives on enhanced engagement through consciousness continue to grow and expand, offering a new paradigm for how retailers and service providers may devise and focus their business strategies.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.