دانلود ترجمه مقاله نقش انگیزه های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین

عنوان فارسی

نقش انگیزه های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین

عنوان انگلیسی

The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online

کلمات کلیدی :

  پیوند انگیزه و ترجیحات؛ تطبیق اولویت ها؛ چارچوب انگیزه های اساسی؛ تمایل به پرداخت؛ تحلیل تعدیلی

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اهداف این مطالعه، تعیین این مساله است که آیا درک انگیزه های اساسی مشتری می تواند به تعیین مکانیزم های میل به خرید آنلاین محصولات کمک کند یا خیر. به منظور انجام این کار، یک خرید شبیه سازی شده بر روی سایت تجارت الکترونیک برای محصول مشتری به منظور بررسی اثرات دو انگیزه اساسی بر تمایل به خرید آنلاین محصول به کار گرفته شد. تمرکز اولیه ی این مقاله، بررسی ظرفیت انگیزه های دستیابی به همکار و خود حفاظتی به منظور متعادل ساختن ارتباط بین نگرش در جهت محصول و میل به خرید و همچنین، اثرات انگیزه بر تمایل به خرید می باشد. از طریق آنالیز اثرات تعامل و رگرسیون، نشان داده شد که انگیزه اساسی برای دستیابی به همکار به طور مستقیم مرتبط با افزایش میل به خرید هر دو نوع محصول بوده و ارتباط بین نگرش در جهت محصول و میل به خرید را متعادل می سازد. انگیزه خود حفاظتی، میل به خرید محصولات کلاسیک را افزایش می دهد. با نگاهی خلاصه به انگیزه اساسی در حوزه مصرف کننده و توانایی آن ها، اولین بررسی بر روی اثرات متعادل سازی انگیزه های اساسی انجام شد، نتایج عمدتا از مفهوم انگیزه قابل پیش بینی ناشی از گرایشات رفتاری حمایت می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study aims to determine whether an understanding of chronic fundamental consumer motivations can help determine the mechanisms of willingness-to-pay for products online. To do so, it employs a simulated buying task on a fictional e-commerce site for a consumer product (branded either as a “new arrival” or a “classic”) to investigate the effects of two fundamental motivations (mate acquisition vs. self-protection) on willingness-to-pay for the product online. The primary focus of the paper to investigate the capacity of mate acquisition and self-protection motives to moderate the relationship between attitude toward the product and willingness-to-pay, as well as, the effects of the motives on willingness-to-pay are considered. Through regression and interaction effect analyses, it is shown that chronic fundamental motivation for mate acquisition is directly correlated with an increased willingness-to-pay for both product types, and it moderates the relationship between attitude toward a product and willingness-to-pay. Self-protection motivation increases willingness-to-pay for classic products but not new arrivals. By offering a rare look at chronic fundamental motivation in the consumer context and potentially being the first investigation of the moderating effects of fundamental motivations, the results mostly support the notion of predictable motivation induced behavioral tendencies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 23 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

  1. علي

    عالي

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi