دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد SMEهای مالزیایی: نقش واسط یادگیری سازمانی
عنوان فارسی |
مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد SMEهای مالزیایی: نقش واسط یادگیری سازمانی |
عنوان انگلیسی |
TQM and Malaysian SMEs Performance: The Mediating Roles of Organization Learning |
کلمات کلیدی : |
  TQM؛ SMEs؛ یادگیری سازمانی؛ عملکرد |
درسهای مرتبط | مدیریت کیفیت و بهره وری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 102 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. ارائه فرضیات و توسعه نظری 4. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – هدف این مقاله، بررسی موضوعات مربوط به ارتباط بین مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SME) می باشد. این مقاله همچنین نیاز به واسطه ای در رابطه بین TQM و عملکرد SMEها که همان یادگیری سازمانی می باشد را مورد بحث قرار می دهد. این مقاله قبل از ارائه پیشنهاداتی در زمینه شیوه های TQM، یادگیری سازمانی و عملکرد SMEها، به بررسی مقالات مرتبط در این زمینه می پردازد. این مقاله پیش بینی کرده که TQM، هم یادگیری سازمانی و هم عملکرد SMEها را پشتیبانی و تایید خواهد کرد. تحقیقات آتی باید روی آنالیزی تجربی به منظور تایید یا اصلاح پیشنهادات ارائه شده در این مقاله تمرکز داشته باشند.
The purpose of this paper is to explore the pertinent issues in the relationship between Total Quality Management (TQM) and SME performance. This paper also discusses the need for mediation in the relationship between TQM and SMEs performance, namely organization learning. The conceptual paper undertakes a thorough review of the relevant literature before developing propositions regarding practices of TQM, organization learning and performance of SMEs. The paper anticipates that TQM will support both organization learning and performance of SMEs. Future research should be conducted to carry out an empirical analysis to validate and/or modify the propositions presented in this paper.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.