دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مقصد گردشگری و تکنولوژی اطلاعات

عنوان فارسی :

بازاریابی مقصد گردشگری و تکنولوژی اطلاعات در غنا

عنوان انگلیسی :

Tourism destination marketing and information technology in Ghana

کلمات کلیدی :

  eWOM؛ غنا؛ جستجوی اطلاعات؛ رضایت مندی؛ مقاصد بازدید

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 66
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
27,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مشارکت 4. روش تحقیق 5. بحث و نتیجه گیری 6. مفاهیم عملی برای مدیران 7. محدودیت ها و پژوهش های آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

A research model was developed to investigate the relationships between intention to visit and tourists’ satisfaction as a source of mediation for travelers through information search and e-word of mouth. A judgmental sampling technique and a sample questionnaire survey of 350 respondents were involved in the research measurement. The finding of the analytical results indicates that the dimensions of tourists’ satisfaction as a mediator affect the overall tourists’ intention to visit. Simple websites no longer have an impact on destination marketing because of the advance in technology. Websites should provide different tools and marketing channels to facilitate the surfing and information needs of tourists. The research used the instruments of online word of mouth and information search by modifying the theory of planned behavior to consider the context of intention to visit. Valuable information for managers and researchers interested in the internet and online destination marketing is essential.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یک مدل پژوهشی برای بررسی روابط بین هدف بازدید و رضایتمندی گردشگران در قالب منبعی واسطه برای مسافران از طریق جستجوی اطلاعات ارائه شده است. یک روش نمونه برداری تصمیم گیری و یک پرسشنامه نمونه از 350 پاسخ دهنده در این تحقیق گنجانده شده است. یافته های نتایج تحلیلی نشان می دهند که ابعاد رضایتمندی مشتریان در قالب یک واسطه کل مقاصد گردشگران را تحت تأثیر قرار می دهد. وب سایت های ساده به دلیل پیشرفت تکنولوژی، دیگر تأثیری روی بازاریابی هدف نداشته اند. وب سایت ها باید ابزارهای مختلف و کانال های بازاریابی برای تسهیل نیاز گردشگران به اطلاعات را ارائه دهند. این پژوهش از ابزارهای جستجوی اطلاعات آنلاین با اصلاح تئوری رفتار برنامه ریزی شده برای در نظر گرفتن محتوای مقاصد گردشگران استفاده کرده است. اطلاعات ارزشمندی برای مدیران و محققین علاقه مند به اینترنت و بازاریابی مقصد آنلاین ضروری می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مقصد گردشگری و تکنولوژی اطلاعات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + بیست =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.