دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مقصد گردشگری و تکنولوژی اطلاعات
عنوان فارسی |
بازاریابی مقصد گردشگری و تکنولوژی اطلاعات در غنا |
عنوان انگلیسی |
Tourism destination marketing and information technology in Ghana |
کلمات کلیدی : |
  eWOM؛ غنا؛ جستجوی اطلاعات؛ رضایت مندی؛ مقاصد بازدید |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 66 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مشارکت 4. روش تحقیق 5. بحث و نتیجه گیری 6. مفاهیم عملی برای مدیران 7. محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – یک مدل پژوهشی برای بررسی روابط بین هدف بازدید و رضایتمندی گردشگران در قالب منبعی واسطه برای مسافران از طریق جستجوی اطلاعات ارائه شده است. یک روش نمونه برداری تصمیم گیری و یک پرسشنامه نمونه از 350 پاسخ دهنده در این تحقیق گنجانده شده است. یافته های نتایج تحلیلی نشان می دهند که ابعاد رضایتمندی مشتریان در قالب یک واسطه کل مقاصد گردشگران را تحت تأثیر قرار می دهد. وب سایت های ساده به دلیل پیشرفت تکنولوژی، دیگر تأثیری روی بازاریابی هدف نداشته اند. وب سایت ها باید ابزارهای مختلف و کانال های بازاریابی برای تسهیل نیاز گردشگران به اطلاعات را ارائه دهند. این پژوهش از ابزارهای جستجوی اطلاعات آنلاین با اصلاح تئوری رفتار برنامه ریزی شده برای در نظر گرفتن محتوای مقاصد گردشگران استفاده کرده است. اطلاعات ارزشمندی برای مدیران و محققین علاقه مند به اینترنت و بازاریابی مقصد آنلاین ضروری می باشد.
A research model was developed to investigate the relationships between intention to visit and tourists’ satisfaction as a source of mediation for travelers through information search and e-word of mouth. A judgmental sampling technique and a sample questionnaire survey of 350 respondents were involved in the research measurement. The finding of the analytical results indicates that the dimensions of tourists’ satisfaction as a mediator affect the overall tourists’ intention to visit. Simple websites no longer have an impact on destination marketing because of the advance in technology. Websites should provide different tools and marketing channels to facilitate the surfing and information needs of tourists. The research used the instruments of online word of mouth and information search by modifying the theory of planned behavior to consider the context of intention to visit. Valuable information for managers and researchers interested in the internet and online destination marketing is essential.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.