دانلود ترجمه مقاله رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد

عنوان فارسی :

رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد

عنوان انگلیسی :

A multi-stakeholder market oriented approach to destination marketing

کلمات کلیدی :

  سازمان های بازاریابی مقصد؛ جهت گیری بازار؛ بازاریابی سهامداران؛ تئوری سهامداران

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیدگاه چند سهامداری در مفهوم بازاریابی 3. بازاریابی مقصد بازار محور 4. بحث و بررسی و مفاهیم 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this conceptual paper, the market-orientation construct is considered in the context of destination marketing. Based on a review of the contemporary theoretical perspectives regarding the scope of marketing thought, this paper asserts that certain conceptual and operational issues render the extant conceptualizations of a market orientation incompatible with the unique structure of destination marketing. To reconcile the long-standing market-orientation paradigm to the distinctive conditions of the destination marketing environment, a multi-stakeholder market orientation (MSMO) construct is proposed. This construct is developed to reflect the unique stakeholder structure of the organizations that market destinations. The theoretical and practical implications of such a construct are considered.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مقاله مفهومی، ساختار جهت گیری بازاری در زمینه بازاریابی مقصد مدنظر قرار گرفته است. بر اساس بررسی دیدگاه های تئوریک اخیر در مورد دامنه اندیشه بازاریابی، این مقاله نشان داده که موضوعات عملیاتی و مفهومی مشخص، مفهوم سازی های در حال ظهور در رابطه با جهت گیری های بازاریب با ساختاری منحصر به فرد از بازاریابی مقصد را ارائه داده اند. به منظور تطبیق پارادیم های بازار محور با سابقه زیاد در شرایط متمایز محیط بازاریابی مقصد، یک ساختار بازار محور چند سهامداری (MSMO) ارائه شده است. این ساختار برای نشان دادن ساختار سهامداری منحصر به فرد سازمان ها در مقاصد بازاری توسعه یافته است. مفاهیم تئوریک و عملی چنین ساختارهایی نیز در نظر گرفته شده اند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.