دانلود ترجمه مقاله رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد

عنوان فارسی

رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد

عنوان انگلیسی

A multi-stakeholder market oriented approach to destination marketing

کلمات کلیدی :

  سازمان های بازاریابی مقصد؛ جهت گیری بازار؛ بازاریابی سهامداران؛ تئوری سهامداران

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیدگاه چند سهامداری در مفهوم بازاریابی 3. بازاریابی مقصد بازار محور 4. بحث و بررسی و مفاهیم 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مقاله مفهومی، ساختار جهت گیری بازاری در زمینه بازاریابی مقصد مدنظر قرار گرفته است. بر اساس بررسی دیدگاه های تئوریک اخیر در مورد دامنه اندیشه بازاریابی، این مقاله نشان داده که موضوعات عملیاتی و مفهومی مشخص، مفهوم سازی های در حال ظهور در رابطه با جهت گیری های بازاریب با ساختاری منحصر به فرد از بازاریابی مقصد را ارائه داده اند. به منظور تطبیق پارادیم های بازار محور با سابقه زیاد در شرایط متمایز محیط بازاریابی مقصد، یک ساختار بازار محور چند سهامداری (MSMO) ارائه شده است. این ساختار برای نشان دادن ساختار سهامداری منحصر به فرد سازمان ها در مقاصد بازاری توسعه یافته است. مفاهیم تئوریک و عملی چنین ساختارهایی نیز در نظر گرفته شده اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this conceptual paper, the market-orientation construct is considered in the context of destination marketing. Based on a review of the contemporary theoretical perspectives regarding the scope of marketing thought, this paper asserts that certain conceptual and operational issues render the extant conceptualizations of a market orientation incompatible with the unique structure of destination marketing. To reconcile the long-standing market-orientation paradigm to the distinctive conditions of the destination marketing environment, a multi-stakeholder market orientation (MSMO) construct is proposed. This construct is developed to reflect the unique stakeholder structure of the organizations that market destinations. The theoretical and practical implications of such a construct are considered.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رویکرد بازار محور چند سهامداری در بازاریابی مقصد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi