دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مقصد: استفاده از تکنولوژی هزاره
عنوان فارسی |
بازاریابی مقصد: استفاده از تکنولوژی از هزاره |
عنوان انگلیسی |
Destination marketing: The use of technology since the millennium |
کلمات کلیدی : |
  تکنولوژی ها؛ سازمان های بازاریابی هدف؛ همکاری؛ کانال های دیجیتال؛ تجربیات گردشگری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 85 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. محیط تحقیق 3. تعریف مدیریت مقصد 4. روش تحقیق 5. وب سایت های DMO در مرکز توجه 6. گام های بعدی بازاریابی هدفمند تکنولوژی 7. آینده بازاریابی هدف مجازی 8. این مسأله خاص
چکیده – این مقاله خلاصه ای از مطالعات موجود در این موضوع خاص را ارائه داده است. شناسایی مقصد و مدیریت بازاریابی به عنوان زمینه کلیدی مطالعات آکادمیک و موضوعی مهم در صنعت گردشگری شناخته شده است. مجموعه ای از مقالات در این موضوع، پیشرفت سریع تکنولوژیک را در زمینه مدیریت مقصد بررسی کرده اند. با اینکه این تکنولوژی های نوظهور به خوبی بررسی نشده اند، این مقاله در زمینه شناسایی موضوعات کلیدی برای پژوهش های آتی به طور موفقی عمل کرده است.
This editorial presents an overview of studies contained in this special issue. Recognising that destination management and marketing remains a key field of academic study and as an issue of importance to the tourism industry. The collection of papers in this issue explore the rapid and expansive technological enhancement and innovations in destination management. Whilst not attempting to provide full coverage of emerging technologies, the issue has succeeded in identifying some key issues for future practice and research.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.