دانلود ترجمه مقاله ابزار تحقیقات بازاریابی برای طراحی لوگوی سازمان های بازاریابی مقصد

عنوان فارسی

ابزار تحقیقات بازاریابی برای طراحی لوگوی سازمان های بازاریابی مقصد

عنوان انگلیسی

A marketing research tool for destination marketing organizations' logo design

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ DMO؛ لوگو؛ رنگ؛ برندینگ؛ مقصدهای کارائیبی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه 3. چارچوب مفهومی 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مقالات زیادی ارتباطات بصری را در شکل گیری یک لوگو در قالب ابزار بازاریابی بالقوه برای جذب بازدیدکنندگان تصدیق کرده اند. با تمرکز صرف روی لوگوها، این مقاله از لوگو سازمان بازاریابی مقصد (DMO) هائیتی در قالب مطالعه ای موردی برای بررسی این موضوع استفاده کرده که انتخاب رنگ لوگو چگونه می تواند از روش های تحقیقات بازار بهره مند گردد. در اصل، این مطالعه، چارچوبی تحلیلی توسعه داده و در مقالات بازاریابی گردشگری مشارکت کرده است. نتایج این تحقیق، شیوه های بازاریابی فعلی در زمینه گردشگری را تحت تأثیر قرار داده زیرا شرکت ها برخی از عناصر مهم مربوط به این موضوع را هنگام ارائه لوگویی جدید مورد بررسی قرار می دهند. این وضعیت، مورد DMO هائیتی و احتمالاً دیگر DMOها در جهان می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The literature widely acknowledges visual communication in the form of a logo as a potential marketing tool for attracting visitors. Focusing exclusively on logos, this study uses the Haitian Destination Marketing Organization (DMO) logo as a case study to explain how the choice of colors of a logo can benefit from market research methods. In essence, the study develops an analytical framework and contributes to the body of meta-literature in tourism marketing research. The results of the research affect current marketing practices in tourism, because firms seemingly overlook some important elements when developing a new logo. This situation is the case of the Haitian DMO and possibly other DMOs in the world.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 30,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ابزار تحقیقات بازاریابی برای طراحی لوگوی سازمان های بازاریابی مقصد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi