دانلود ترجمه مقاله دیدگاه های نظری روابط بلند مدت خریدار- تامین کننده
عنوان فارسی |
دیدگاه های نظری روابط بلند مدت خریدار- تامین کننده در هند |
عنوان انگلیسی |
Theoretical perspectives of supplier–buyer long-term relationships in India |
کلمات کلیدی : |
  هند؛ قدرت؛ رضایت؛ تضاد؛ کارایی؛ اعتماد؛ همکاری؛ تعهد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. تضاد ( تضاد اقتصادی و غیر اقتصادی) 4. رضایت (رضایت اقتصادی و غیر اقتصادی) 5. کارایی 6. اعتماد 7. تعهد 8. همکاری 9. هزینه های تعویض 10. روشهای تحقیق 11. ابزار 12. قابلیت اعتماد و ارتباط 13. نتایج 14. اعتبار 15. تست فرضیه ها 16. بحث و بررسی 17. پیامدهای مدیریتی 18. محدودیت ها و مطالعات آتی
چکیده – هدف: هدف از این مطالعه، بررسی تغییر رابطه خریدار- تامین کننده در هند و ارائه یک مدل مفهومی موثر با استفاده از ساختارهای توسعه یافته نظیر قدرت، عملکرد، رضایت (اقتصادی و غیر اقتصادی)، تضاد (اقتصادی و غیر اقتصادی)، اعتماد، همکاری هزینه تعویض و تعهد است. روش تحقیق / رویکرد: این مطالعه بر روابط تامین کننده و خریدار بین شرکت های هند در تجارت مواد غذایی پردازش شده / بسته بندی شده (و نه تازه) متمرکز است. تمام اقدامات برای ساختارها توسعه یافته و در مطالات قبلی به صورت تجربی تست شده است. آنالیز عامل تأیید و تحلیل مسیر برای تست مدل مفهومی مورد استفاده قرار گرفت. يافته ها: اول اینکه منابع قوی تأمين کنندگان هندی و عملکرد آنها به طور قابل توجهي رضايت و تضاد را تحت تأثير قرار می دهد. دوم، رضایت و تضاد به طور قابل توجهی با همکاری، اعتماد و هزینه تعویض مرتبط هستند. سوم، همکاری و اعتماد تأثیر قابل توجهی بر تعهد دارند. پیامدهای تحقیق: یکی از جنبه های منحصر به فرد مطالعه، تحلیل اثرات متفاوت رضایت و تضاد در هند است. با استفاده از ساختارهای (اقتصادی و غیر اقتصادی)، روشهایی که رضایت اقتصادی خریداران هندی، رضایت غیر اقتصادی، تضاد اقتصادی و غیر اقتصادی با دیگر ساختارها (منابع قدرت، عملکرد، همکاری، اعتماد، هزینه های تعویض و تعهد) مرتبط هستند، مورد بررسی قرار می گیرند. اصالت / ارزشمندی / سهم: در شرکت های جهانی، یک الزام اصلی برای موفقیت، چگونگی ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با شرکت های محلی است. این مطالعه اصول عملی و اطلاعاتی برای استراتژی های بازاریابی موفق جهت ایجاد روابط بلند مدت بین خریدار و تامین کننده در هند را ارائه می دهد.
Purpose: The purposes of this study are to investigate changing Indian supplier–buyer relationships and to propose an effective conceptual model using theoretically developed constructs such as power, performance, satisfaction (economic and noneconomic), conflict (economic and noneconomic), trust, cooperation, switching cost, and commitment Methodology/approach: This study is focused on supplier–buyer relationships among Indian companies in the processed/packaged (not fresh) food business. All of the measures for the constructs were developed for and empirically tested in previous studies. Confirmatory factor analysis and path analysis were used to test the conceptual model. Findings: First, Indian suppliers’ power sources and performance significantly influence satisfaction and conflict. Second, satisfaction and conflict are significantly related to cooperation, trust, and switching cost. Third, cooperation and trust have a significant impact on commitment. Research implication: One of the unique aspects of the study is to analyze the differential effects of satisfaction and conflict in India. Using dichotomized (economic and noneconomic) constructs, the ways in which Indian buyers’ economic satisfaction, noneconomic satisfaction, economic conflict, and noneconomic conflict are related to other relationship constructs (power sources, performance, cooperation, trust, switching costs, and commitment) are investigated. Originality/value/contribution: For global companies, a key requirement for success is how to develop and sustain long-term relationships with local companies. This study suggests practical and information for successful marketing strategies to establish long-term supplier–buyer relationships in India.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.