دانلود ترجمه مقاله مدیریت روابط عرضه کننده – خریدار در تحقیقات مدیریت و بازاریابی
عنوان فارسی |
مدیریت روابط عرضه کننده – خریدار در تحقیقات مدیریت و بازاریابی: زمینه ای برای ادغام بین رشته ای |
عنوان انگلیسی |
Supplier-buyer relationship management in marketing and management research: An area for interdisciplinary integration |
کلمات کلیدی : |
  روابط عرضه کننده – خریدار؛ ادغام بین رشته ای؛ دولت؛ نوآوری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی موضوعات خاص 3. نگاه به آینده: ادغام دیدگاه های مدیریت و بازاریابی
چکیده – این مقاله، مروری کلی از مقالات در این موضوع خاص را ارائه کرده که مشارکت نویسندگان در زمینه های مدیریت و بازاریابی را برجسته کرده و سعی کرده تا به مقالات مرتبط با این موضوع بپردازد. همچنین، این مقدمه، جهت های احتمالی و موضوعات خاص نویسندگان را در این زمینه مورد توجه قرار داده و به طور متقابل مدیریت روابط عرضه کننده – خریدار را مورد بررسی قرار داده است.
This introduction provides an overview of the papers in this special issue, which highlights the contributions the authors from both marketing and management have endeavored to make to the relevant literature. Also this introduction pinpoints the possible directions and specific topics the scholars from both areas can explore in the future to be mutually informed regarding supplier-buyer relationship management.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.