دانلود ترجمه مقاله محرکان سودبخشی روابط تامین کننده – مشتری در چین: ارزیابی سرمایه گذاری های مشترک بین المللی در برابر شرکت های دولتی
عنوان فارسی |
محرکان سودبخشی روابط تامین کننده - مشتری در چین: ارزیابی سرمایه گذاری های مشترک بین المللی در برابر شرکت های دولتی |
عنوان انگلیسی |
Drivers of supplier-customer relationship profitability in China: Assessing International Joint Ventures versus State Owned Enterprises |
کلمات کلیدی : |
  چین؛ سرمایه گذاری های مشترک بین المللی؛ شرکت های دولتی؛ روابط بازاریابی تجاری؛ سودمندی روابط مشتری- تامین کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. محرک های عملکردی روابط تامین کننده- مشتری 3. محرک های سودمندی روابط تامین کننده- مشتری 4. متدولوژی 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری، تحقیقات آتی، محدودیت ها و پیامدهای آن
عملکرد روابط تجاری بستگی به زمینه (هایی) که در آن رابطه انجام می شود، از جمله زمینه ی فرهنگی و ماهیت سازمان های شرکت کننده در آنها دارد. در این مقاله، ما محرک های عملکردی در روابط مشتری- تامین کننده ی چینی برای هر دو نوع تامین کننده ی چینی یعنی سرمایه گذاری های مشترک بین المللی (IJV) و شرکت های دولتی (SOE) را بررسی می نماییم. نتایج حاکی از آن است که تفاوت های مشخصی در ارتباط بین محرکان رابطه و سودآوری رابطه تصریح شده برای این دو نوع مختلف تامین کننده وجود دارد. سودآوری روابط مشتریان SOE ها با پیوندهای شخصی و سلسله مراتبی در ارتباط است، در حالی که در IJVها، آن با سازگاری محصول تعاملی و برنامه ریزی تولید در ارتباط هست. محرکان با ارتباطات قابل توجهی برای هر دو نوع تامین کننده شامل کیفیت ارتباطی و عوامل مبادله مالی هستند. این پژوهش دارای پیامدهایی برای مدیریت مستمر روابط تامین کننده - مشتری بین المللی هست، سیاست دولت چین با در نظرگیری SOEها و همچنین در نظر گرفتن انواع سازمان ها به عنوان یک نظر برای بازاریابی تجاری و تئوری ایجاد ارزش می باشد.
Business relationship performance depends on the context(s) in which the relationship is being conducted, including the cultural context and the nature of the organizations participating in them. Here, we examine the drivers of performance in Chinese supplier-customer relationships for two types of Chinese suppliers - International Joint Ventures (IJVs) and State Owned Enterprises (SOEs). The results indicate there are marked differences in the links between relationship drivers and perceived relationship profitability for these different types of suppliers. The profitability of SOEs' customer relations is associated with ongoing personal and hierarchical linkages, whereas for IJVs, it is associated with interactive product adaptation and production planning. Drivers with significant associations for both types of suppliers include relational quality and financial exchange factors. This research has implications for the ongoing management of international supplier-customer relationships, Chinese government policy with regard to SOEs as well as the inclusion of organization types as a consideration for business marketing relationship and value creation theory
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.