دانلود ترجمه مقاله اقدامات بازاریابی پایدار در بازار مد سنتی و وفاداری به برند

عنوان فارسی

اقدامات بازاریابی پایدار در بازار مد سنتی و وفاداری به برند

عنوان انگلیسی

Sustainable marketing activities of traditional fashion market and brand loyalty

کلمات کلیدی :

  بازار مد سنتی؛ CSR؛ اقدامات بازاریابی پایدار؛ تصویر برند؛ وفاداری مصرف کننده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 84
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پایداری یک مساله مهم در جامعه امروز است. سازمان ها بدون همکاری نمی توانند کسب و کار خود را توسعه دهند. بنابراین، مدیران بازاریابی باید بر روی تحقق نیازهای اجتماعی و اخلاقی مشتریان از طریق ارائه ارتقاء فرهنگی، حفاظت زیست محیطی و فعالیت های کاهش بلایا متمرکز شوند. پایداری شامل مسئوولیت پذیری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است و این سوال مطرح می شود که نحوه اجراء موثر آن ها به چه صورت است. این مطالعه بر روی فعالیت های بازاریابی پایدار بازارهای سنتی و عملکرد آن ها متمرکز است. نتایج نشان داد که فعالیت های پایدار بازارهای سنتی دارای تاثیر مثبتی بر تصویر برند، اعتماد و رضایت از برند است. علاوه بر این، این فعالیت ها دارای تاثیر مثبتی بر وفاداری به برند نیز می باشند. نتایج ارائه دهنده پیامدهای معنی داری برای مقامات اجرائی شرکت و بازاریاب ها به منظور ایجاد استراتژی های مدیریت پایدار موثرتر است. مقدمه: ترجیحا سازمان ها، پایداری را برای حفظ رشد مداوم در کسب و کار خود در نظر می گیرند. پایداری شامل مسئوولیت پذیری اقتصادی، اجتماعی و محیطی سازمان ها بوده و این سوال مطرح می شود که نحوه اجراء موثر آن ها به چه صورت است (لیو، کیم، وانگ و کیم، 2019). در این مطالعه، یک سازمان با استخدام کارکنان، پایداری اقتصادی را عملی می سازد. علاوه بر این، فعالیت های CSR معمولا برای پایداری انجام می شود. سازمان، مدیریت سبز را به عنوان پایداری زیست محیطی مانند استفاده از مواد سبز یا انجام فعالیت های demarketing در نظر می گیرد. با انجام انواعی از فعالیت ها برای پایداری، سازمان ها رشد بلند مدت خود را حفظ می کنند. فعالیت های بازاریابی سازمان ها بر روی تحقق نیازهای اجتماعی و اخلاقی مشتریان از طریق ارائه ارتقاء فرهنگی، حفاظت زیست محیطی و فعالیت های کاهش فاجعه متمرکز است (چوی و سونگ، 2013). فعالیت های بازاریابی پایدار دارای تاثیر مثبتی بر تقویت تصویر برند، رشد سود شرکتی و طول عمر برند می باشد (ماگنان و فرل، 2001). فعالیت های CSR برای توسعه بلند مدت با تشکیل وفاداری مشتری به برند به جای صرفا کمک به سود کوتاه مدت مفید است (مارتینز و دِل بوسک، 2013، پارتس، پدروزو و سیلوا، 2015). بنابراین، فعالیت های بازاریابی پایدار سازمان باعث ایجاد تصویر مثبت برند و نگرش مثبت مشتریان شده که این مساله نیز به نوبه خود منجر به دستیابی یک شرکت به مزیت رقابتی مبتنی بر ارزش ویژه برند می گردد (کاندامپولی و سوهارتانتو، 2003، پورتر و کرامر، 2006).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Sustainability is a critical issue in today’s society. Organizations can no longer consistently grow their businesses without society’s cooperation. Marketing managers thus focus on satisfying consumers’ socio and ethical needs, such as through providing cultural promotion, environmental protection, and disaster relief activities. Sustainability encompasses an organization’s economic, social, and environmental responsibilities, provoking the question of how to implement them effectively. This study focuses on the traditional fashion market’s sustainable marketing activities and their performance. The results demonstrate that the traditional fashion market’s sustainable activities have a positive effect on brand image, trust, and satisfaction. Moreover, they have a positive influence on building brand loyalty. The results offer meaningful implications for corporate executive officers and marketers to create more effective sustainable management strategies. Introduction: Organizations preferentially consider sustainability to maintain consistent growth in their businesses. Sustainability encompasses an organization’s economic, social, and environmental responsibilities, provoking the question of how to implement them (Liu, Kim, Wang, & Kim, 2019). In this work, an organization practices economic sustainability by hiring employees. Further, CSR activities are generally conducted for sustainability. Organization considers green management as environmental sustainability such as using green materials or doing demarketing activities. By carrying out a variety of activities for sustainability, organizations lay the foundation for long-term growth. Marketing activities of organizations focus on satisfying consumers’ socio and ethical needs, such as through providing cultural promotion, environmental protection, and disaster relief activities (Choi & Sung, 2013). Sustainability marketing activities have a positive effect on brand image enhancement, corporate profit growth, and longevity (Maignan & Ferrell, 2001). CSR activities are useful for long-term development by forming customer loyalty to the brand rather than just contributing to short-term profit (Martínez & Del Bosque, 2013; Prates, Pedrozo, & Silva, 2015). Thus, sustainable marketing activities of an organization build positive brand image and attitude toward customers; in return, an organization gains competitive advantages based on brand equity (Kandampully & Suhartanto, 2003; Porter & Kramer, 2006).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اقدامات بازاریابی پایدار در بازار مد سنتی و وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + بیست =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi