دانلود ترجمه مقاله تصویری ادغام شده از خرده فروش و چارچوب ارزش ویژه برند

عنوان فارسی

تصویری ادغام شده از خرده فروش و چارچوب ارزش ویژه برند: بررسی مجدد، بسط و تجدید ساختار ارزش ویژه برند خرده فروش

عنوان انگلیسی

An integrated retailer image and brand equity framework: Re-examining, extending, and restructuring retailer brand equity

کلمات کلیدی :

  تصویر خرده فروش؛ تصویر فروشگاه؛ ارزش ویژه برند؛ ارزش ویژه خرده فروش؛ اعتماد خرده فروش

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ارزش خرده فروش و برند 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم مدیریتی: با توجه به اهمیت مدیریت استراتژیک برند برای صنعت خرده فروشی، ابزاری اختصاصی برای اندازه گیری و پشتیبانی از درک ما از ارزش ویژه برند خرده فروشی بسیار ضروری می باشد. مدیران باید تشخیص دهند که هر هفت بعد ارائه شده در این مطالعه حیاتی بوده و یک سری تاثیرات روی اهداف خرید دارد. امروزه ما نمونه هایی از برندهای خرده فروشی را یافته ایم که موفقیت های جهانی یافته و در راستای موقعیت های متمایز خود به خوبی در این ابعاد شناخته شده اند، این ابعاد عبارتند از: خدمات مشتری (نوردستورم، راپوس)، فروشگاه های فیزیکی (آکیا، فروشگاه اپل)، سیاست های قیمت گذاری (وال مارت، لیدی، آلدی)، و اعتماد خرده فروش (آمازون)، که رویکردهایی جدید در چارچوب های کنونی ارزش ویژه خرده فروش می باشند. به منظور اهداف کنترلی و تحلیلی، مدیران برند می توانند خود را با رقبا از لحاظ این ابعاد مقایسه کنند. اگر این ابعاد به خوبی مدیریت نگردند می توانند تبدیل به مسئولیت هایی گردند (آکر، 1991)، ولی در صورت کنترل و مدیریت خوب، و پیاده سازی بهتر از رقبا، آنها می توانند به عنوان دارایی های سازمان تفسیر گردند. مدیران خرده فروشی که تمایل به آنالیز و درک عملکرد برند دارند می توانند از مقیاس های فعلی برای بررسی عملکرد رقبا و ارزیابی نحوه عملکرد برند در مناطق جغرافیایی مختلف با بخش بندی های مشتریان مختلف یا در دوره های زمانی مختلف استفاده کنند. با این حال، این مقیاس باید به عنوان مقیاسی کلی در نظر گرفته شود که شامل اتخاذ ابعاد مرتبط با اکثریت مشتریان و برندهای خرده فروشی می باشد. از آنجایی که این مقیاس تنها شامل 17 آیتم می باشد، یک خرده فروشی تکی می تواند به آسانی ابعاد دیگری را روی آنها اضافه کند که برای ایجاد تمایز بین رقبا در راستای ارائه تمایزاتی قوی مورد استفاده قرار می گیرند. ما نگرانی های اخیر محققان در زمینه خرده فروشی را با توجه به ماهیت تقسیم بندی مقالات مرتبط با ارزش ویژه برند خرده فروشی و نیاز به تحقیقات آنی در این زمینه را ارائه داده ایم (لاندونو و همکاران، 2017).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Managerial implications: Given the importance of strategic brand management for the retail industry, a dedicated tool to measure and support our understanding of retailer brand equity is essential. Managers should recognize that all seven dimensions presented here are critical and have some impact on purchase intentions. Today we find examples of retailer brands that have achieved global success and are well known for distinctively positioning themselves on these dimensions: customer service (Nordstrom, Zappos), physical store (Ikea, Apple store), pricing policy (Wal-Mart, Lidl, Aldi), and retailer trust (Amazon), which is a novel addition to the current retailer equity frameworks. For analytical and control purposes, brand managers could compare themselves to competitors on these dimensions. If not managed well, these dimensions could become liabilities (Aaker, 1991), but if handled well, and performed better than competitors, they can be interpreted as assets. Retail managers who want to analyze and understand their brand's performance could also use the present scale for tracking the performance of competitors or assessing how their brand performs in different geographical regions, with different customer segments or over different time periods. However, the scale should be viewed as a general scale, intended to capture the dimensions relevant to the majority of customers and retailer brands. As the scale only consists of 17 items, an individual retailer could easily add other dimensions that are used to differentiate it from competitors to provide so-called pointsof- difference. We share the concerns recently expressed by retail scholars with regard to the fragmented nature of retailer brand equity literature and the need for future research in this area (Londoño et al., 2017).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 16 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تصویری ادغام شده از خرده فروش و چارچوب ارزش ویژه برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi