دانلود ترجمه مقاله نقش فشار مشتری و نوآوری در زنجیره تامین پایدار

عنوان فارسی

فشار مشتری و نوآوری: نقش آنها در مدیریت زنجیره تامین پایدار

عنوان انگلیسی

Customer pressure and innovativeness: Their role in sustainable supply chain management

کلمات کلیدی :

  پایداری؛ زنجیره تامین؛ ذینفع؛ نوآوری؛ PLS

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. معرفی 2. پیشینه و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این تحقیق بررسی می کند که چگونه مدیریت پایدار زنجیره تامین در یک شرکت بوجود می آید و از شیوه های داخلی به شیوه های بیرونی تکامل پیدا می کند. بخصوص اینکه، روباط بین مدیریت پایدار فرآیند (شیوه های درونی)، مدیریت پایدار تامین (شیوه های بیرونی)، فشار مشتری و نوآوری در یک مدل مفهومی، که با استفاده از یک روش تحقیق آمارگیری تست شده است، به تفصیل به بحث گذاشته می شوند. روش حداقل مربعات جزئی (PLS) برای داده های جمع آوری شده از یک نمونه از 77 شرکت تولیدی ایتالیایی بکار می رود. نتایج ما خاطر نشان می سازد که فشار مشتری و نوآوری اثر مثبت و معناداری بر SPM دارند. همچنین مشاهده کردیم که SPM کاملاً در رابطه بین چنین عواملی و SSM میانجی گری می کند. در آخر اینکه، نوآوری اثر فشار مشتری بر SPM را به صورت منفی و معناداری متعادل می سازد. این تحقیق مرتبط است، زیرا نشان می دهد که عوامل هدایت کننده و توانمندساز بر توسعه و ایجاد SSM تاثیر می گذارند و راهنمایی برای شرکت هایی که می خواهند به بهبود بیشتر اجتماعی و محیطی در زنجیره تامین خود دست یابند، فراهم می سازد. مقدمه: پایداری یک مسئله کلیدی برای شرکت ها است(MIT، 2009). مشارکت های دانشگاهی در ادبیات در مورد این موضوع معمولاً به شرکت های معدود و نحوه رفتار آنها برای محدود کردن اثرات غیراقتصادی آنها، محدود شده است. با این وجود، اخیراً توجه ها به زنجیره های تامین پایدار گرایش پیدا کرده اند (کروس و همکاران، لینتون و همکاران، 2007). هرچه میزان تکیه شرکت ها بر زنجیره های تامین برای تامین و ساخت بیشتر باشد، میزان وابستگی پایداری محیطی و اجتماعی آنها به تامین کنندگان خود بیشتر می شود. مدیریت پایدار زنجیره تامین (SSCM) فراتر از یک موضوع جدید است و صدها تحقیق در دهه آخر انجام شده اند که ارتباط این موضوع را خاطر نشان کرده اند. با این وجود، هنوز مشخص نشده است که چگونه SSCM در یک شرکت بوجود می آید و از شیوه های درونی به برونی تکامل پیدا می کند و اینکه چه عوامل هدایت کننده و توانمند ساز بر این فرآیند تاثیر می گذارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This work investigates how sustainable supply chain management develops within a company and evolves from internal to external practices. Specifically, the relationships among sustainable process management (internal practices), sustainable supply management (external practices), customer pressure and innovativeness are elaborated in a conceptual model, which is tested using a survey approach. Partial least squares (PLS) methodology is applied to data collected from a sample of 77 Italian manufacturing firms. Our results highlight that customer pressure and innovativeness positively and significantly affect SPM. We also observe that SPM fully mediates the relationships between such factors and SSM. Finally, innovativeness negatively and significantly moderates the effect customer pressure has on SPM. This study is relevant because it shows what driving and enabling factors influence the development of SSM, providing guidance for companies that wish to achieve further social and environmental improvements in their supply chains. Introduction: Sustainability is a key issue for firms (MIT, 2009). Academic contributions on this topic have typically been limited to individual firms and how they should behave to limit their non-economic impacts. Recently, however, attention has focused on sustainable supply chains (Krause et al., 2009; Linton et al., 2007). The greater the extent to which companies rely on supply chains to source and manufacture, the greater the extent to which their environmental and social sustainability depends on their suppliers. Sustainable supply chain management (SSCM) is far from being a novel subject, and hundreds of works have been published over the last decade highlighting the relevance of this topic (Ahi and Searcy, 2013; Carter and Rogers, 2008; Seuring and Muller, 2008; Srivastava, 2007). However, it remains unclear how SSCM develops within a company and evolves from internal to external practices as well as what driving and enabling factors influence this process.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش فشار مشتری و نوآوری در زنجیره تامین پایدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi