دانلود ترجمه مقاله توسعه پایدار گردشگری روستایی

عنوان فارسی

توسعه پایدار گردشگری روستایی در استان آن گیانگ، ویتنام

عنوان انگلیسی

Sustainable Development of Rural Tourism in An Giang Province, Vietnam

کلمات کلیدی :

  گردشگری روستایی؛ گردشگری کشاورزی؛ رضایت گردشگر؛ تمایل به بازدید مجدد؛ آن گیانگ

درسهای مرتبط مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج تجربی 5. نتیجه گیری و دلالت های مدیریتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف این مطالعه، توسعه پایدار گردشگری روستایی در استان آن جیانگ، یک استان کشاورزی واقع در جنوب ویتنام، با شناسایی تعیین کننده های رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران براساس هر دو رویکرد کیفی و کمیتی می باشد. با استفاده از مصاحبه های اکتشاب با خبره ها و بحث های گروهی جامع، یک پرسشنامه برای یک پژوهش پیمایشی رسمی از 507 گردشگر در مکان های گردشگری در استان آن جیانگ، ایجاد کردیم. دریافته شد که : (1) هفت عامل کلیدی وجود دارند که بر رضایت گردشگران تاثیر می گذارد، شامل: معنویت، امنیت و ایمنی گردشگری، افراد (پرسنل)، غذا و نوشیدنی ها، محیط طبیعی، قیمت خدمات و زیرساخت گردشگری و (2) قصد بازدید مجدد گردشگران تحت تاثیر شش عامل، شامل رضایت، معنویت، امنیت ایمنی گردشگری ، افراد (پرسنل)، غذا و نوشیدنی ها و قیمت خدمات، قرار می گیرد. از جمله آنها، معنویت یک عامل جدید است که باید دقیق مورد ملاحظه قرار گیرد، زیرا تاثیر معناداری بر هم رضایت گردشگر و هم قصد بازدید مجدد دارد. از این یافته ها، تعدادی دلالت مدیریتی برای توسعه پایدار گردشگری روستایی در استان آن جیانگ با بهبود رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران بعد از بازدید از این استان، پیشنهاد کردیم. مقدمه: امروزه، گردشگری به عنوان یکی از عوامل کلیدی اقتصادی در خلق شغل، افزایش ورود ارز خارجی، بهبود استانداردهای زندگی افراد محلی، حمایت از رشد صنایع دیگر [1، 2] و همچنین فرآیند نوآوری و تلفیق بین المللی ویتنام در زمینه جاری جهان، محسوب می شود [3، 4]. گردشگری به صورت «حاصلجمع پدیده ها و روابط حاصله از سفر و اقامت غیرساکنین» تعریف می شود [5]. این صنعت، در بسیاری از موارد به «صنعت بدون دود» شناخته می شود و به عنوان یک نیروی محرک اقتصادی اساسی، در اولویت قرار گرفته [2] و همچنین «اقتصاد سبز» نیز نامیده شده [6]. اورت و آیتچیسون [7] و دمیروفویچ و همکاران [8] یک رابطه قوی بین گردشگری و زندگی، فرهنگ و میراث محلی پیدا کردند، درحالی که پتروویچ و همکاران [9] کشف کردند که گردشگری ارتباط تنگاتنگی با جاذبه های طبیعی دارد. در نتیجه، گردشگری می تواند هویت ملی را بهبود بخشد [6] و مزیت های هنگفتی برای جامعه حاصل کند [10].

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study aims at sustainably developing rural tourism in An Giang Province, an agricultural province located in the South of Vietnam, by identifying the determinants of the satisfaction and revisit intention of tourists based on both qualitative and quantitative approaches. From exploratory interviews with experts and comprehensive group discussions, we developed a questionnaire for an official survey of 507 tourists at different tour-sites in An Giang Province. It is found that: (1) there are seven key factors affecting the satisfaction of the tourists, including: spirituality, tourism safety and security, people, food and beverage, natural environment, service prices and tourism infrastructure; and (2) revisit intention of tourists is affected by six factors, including: satisfaction, spirituality, tourism safety and security, people, food and beverage and service prices. Among them, spirituality is a new factor to be thoughtfully considered due to its significant influence on both the tourist satisfaction and revisit intention. From these findings, we proposed some managerial implications for the sustainable development of rural tourism in An Giang Province by enhancing the satisfaction and revisit intention of the tourists after they visit the province. Introduction: Nowadays, tourism is considered as one of the key economic sectors in creating jobs, increasing the receipt of foreign currency, improving the living standards of local people, supporting the growth of other industries [1,2], as well as the renovation process and international integration of Vietnam in the current context [3,4]. Tourism is defined as “the sum of the phenomena and relationships resulting from travel and stay of non-residents” [5]. It is highly appreciated with the name of “smokeless industry” and prioritized as a crucial economic driving force [2]; and it is also called the “green economy” [6]. Everett and Aitchison [7] and Demirovi´c et al. [8] found a strong relationship between tourism and the local life, culture and heritage, while Petrovi´c et al. [9] discovered that tourism is closely related to natural attractions. As a consequence, tourism can improve the national identity [6] and bring huge benefits to society [10].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله توسعه پایدار گردشگری روستایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi