دانلود ترجمه مقاله ادغام اهداف توسعه پایدار در مؤسسات آموزشی
عنوان فارسی |
ادغام اهداف توسعه پایدار در مؤسسات آموزشی |
عنوان انگلیسی |
Integrating Sustainable Development Goals in educational institutions |
کلمات کلیدی : |
  پایداری؛ اهداف توسعه پایدار؛ آموزش هایی برای توسعه پایدار؛ ذینفعان |
درسهای مرتبط | مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه سازمانی 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. چارچوب 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
این تحقیق از طریق آموزش که حوزه تحقیقاتی در حال رشدی است، با استفاده از بررسی اصولی مقالات مربوط به آموزش و SDG ها (توسعه پایدار) به دستیابی به 17 هدف توسعه پایدار (SDG ها) کمک می کند. همچنین، در مجموع 160 مقاله منتشر شده در طی 10 سال گذشته به دست آمده و مورد مقایسه قرار گرفت. علاوه بر این، با انجام اینکار، شناسایی نویسندگان، کشورها، مقالات و یافتههای تحقیقاتی و همچنین چالشهای پیش روی پژوهش فعلی نیز امکان پذیر شد. بر اساس نتایج بدست آمده، این مطالعه بینش های جامعی را ارائه می دهد که عبارتند از (1) پیشنهاد شش مقوله تحقیقاتی و جهتگیریهای تحقیقاتی آتی آنها، و (2) پیشنهاد چارچوبی برای هدایت مؤسسات دانشگاهی در زمینه ادغام SDG ها در حوزه فعالیتهایشان. همچنین این چارچوب، امکان ادغام دیدگاه ذینفعان مختلفی که جامعه یادگیری را تشکیل میدهند، فراهم می کند، یک استراتژی جهانی را برای بهبود مداوم آن ایجاد می کند و از طریق برنامههای عملی، آنرا اجرا کرده و مورد ارزیابی قرار می دهد.
This research contributes to the achievement of the 17 Sustainable Development Goals (SDGs) through Education, a growing area of research, by means of a systematic review of the literature on Education and SDGs. A total of 160 articles published over the past 10 years were obtained and compared. This made it possible to identify the top contributing and most influential authors, countries, papers and research findings, together with the challenges facing current research. Based on these results, this work provides a thorough insight into the field by (1) proposing six research categories and their future research directions, and (2) proposing a framework to guide academic institutions in the integration of SDGs in their activity. The framework makes it possible to incorporate the vision of the different stakeholders that constitute the learning community in order to generate a global strategy for continuous improvement, to implement it through action plans, and to measure and evaluate the results.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.