دانلود ترجمه مقاله تأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش کارآفرینانه دانشجویان در چین

عنوان فارسی

تأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش کارآفرینانه دانشجویان در چین: نقش واسطه‌ای الهام‌بخش و نقش ویژگی‌های آموزشی

عنوان انگلیسی

The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial mindset of college students in China: The mediating role of inspiration and the role of educational attributes

کلمات کلیدی :

  آموزش کارآفرینی؛ نگرش کارآفرینانه؛ الهام بخشی کارآفرینانه؛ آموزش عالی؛تأثیر؛ چین

درسهای مرتبط مدیریت آموزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 93
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبانی نظری و فرضیه ها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

با استفاده از یک مدل میانجی، این مطالعه نگرش کارآفرینانه (EM) را به عنوان تأثیر جدیدی از آموزش کارآفرینی (EE) مورد تاکید قرار داده و به شرح کاستی های تحقیق در خصوص رابطه بین EE و EM می‌پردازد. بر اساس 1428 نمونه معتبر از دانشجویان آموزش عالی در چین، نتایج بدست آمده حاکی از آن است که تأثیر EE بر EM پیچیده است. همچنین، EE به طور قابل ملاحظه ای الهامات کارآفرینانه دانشجویان را افزایش داده و شکل گیری EM دانشجویان را نیز ارتقاء داده است. علاوه بر این، الهامات کارآفرینانه تأثیر EE بر EM را در سطح فزاینده ای میانجیگری کرده است. همچنین، نقش ویژگی های آموزشی نظیر نوع تجربه یادگیری، نوع دوره و نوع فعالیت نیز مورد تاکید قرار گرفته است. در نهایت، یافته های بدست آمده نشان داد که تأثیر مستقیم فعالیت های فوق برنامه به طور معناداری، مثبت و تأثیر حضور در برنامه درسی به طور معناداری، منفی بوده است. همچنین، یافته‌های بدست آمده از این مطالعه به تئوری‌های EE و EM و بخصوص درک این موضوع که چگونه EE بر EM در محیط‌های آموزش عالی تأثیر می گذارد، کمک شایان توجهی می کند. یافته های حاصل از این مطالعه می تواند به اطلاع رسانی در زمینه طراحی و ارزیابی آتی برنامه های EE کمک کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Using a mediating model, this article highlights entrepreneurial mindset (EM) as a novel impact of entrepreneurship education (EE) and addresses the scarcity of research on the relationship between EE and EM. Based on 1428 valid samples from higher education students in China, the results revealed that the impact of EE on EM is complex. EE significantly enhanced students' entrepreneurial inspiration, which, in turn, promoted formation of students' EM. Entrepreneurial inspiration also mediated the impact of EE on EM at a significant level. In addition, the role of educational attributes, including the type of learning experience, type of course, and type of activity were highlighted. Finally, the direct effect of extracurricular activity was found to be significantly positive whilst that of curriculum attendance was significantly negative. Our findings contribute to theories of both EE and EM and particularly to the understanding of not only whether, but also how EE affects EM in higher education settings. The findings of this research can help to inform the future design and assessment of EE programs.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش کارآفرینانه دانشجویان در چین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi