دانلود ترجمه مقاله تاثیر آموزش کارآفرینی سازمانی بر پایداری کسب و کار خانوادگی
عنوان فارسی |
تاثیر آموزش کارآفرینی سازمانی بر پایداری کسب و کار خانوادگی: مطالعه موردی در برزیل |
عنوان انگلیسی |
Corporate entrepreneurship education's impact on family business sustainability: A case study in Brazil |
کلمات کلیدی : |
  آموزش کارآفرینی سازمانی؛ آموزش کارآفرینی؛کسب و کار خانوادگی؛ پایداری؛ رشد کسب و کار؛ آمریکای لاتین |
درسهای مرتبط | مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
کسبوکارهای خانوادگی در مقایسه با شرکت های غیرخانوادگی دارای ویژگیهای متمایزی هستند. همچنین، شرکتهای خانوادگی در زمینه اقتصاد جهانی نیز از اهمیت فزاینده ای برخوردار هستند. این بدان معناست که تحقیقات بیشتری در خصوص درک نحوه ارتقای رشد و پایداری این شرکت ها نیاز است. با وجود رواج کسب و کار خانوادگی، آنها بایستی در زمینه آموزش کارآفرینی شرکتی نیز به صورت فعالانه مشارکت کنند تا بتوانند به صورت رقابتی باقی بمانند. این مطالعه همچنین به تحلیل اثرات آموزش کارآفرینی شرکتی بر یک کسب و کار خانوادگی برزیلی پرداخته و تأیید می کند که آیا سرمایه گذاری شرکت در آموزش کارآفرینی شرکتی در طول زمان به ارتقای مزیت های رقابتی، تضمین پایداری و تسهیل فرآیند جانشینی با برنامه ریزی دقیق منجر شده است یا خیر. روش تحقیق استفاده شده در این مطالعه، یک مطالعه موردی اکتشافی-توصیفی مبتنی بر داده های کیفی بر اساس ادراک افراد بوده است و پس از طی این مراحل تحت تحلیل گفتمان قرار گرفته است. همچنین داده های این مطالعه از مصاحبه با مدیران ارشد شرکت خانوادگی مورد مطالعه، برای درک آنها از آموزش کارآفرینی شرکتی جمع آوری شده است. نتایج بدست آمده از این مطالعه حاکی از آن است که شرکت مورد نظر، ویژگیهای مورد انتظار کسبوکار خانوادگی را ارائه نموده و سرمایهگذاری شرکت در آموزش کارآفرینی شرکتی، رشد و پایداری آن را تضمین نموده و روند جایگزینی هموارتر را تسهیل نموده است. یافته های بدست آمده حاکی از آن است که تصور سرمایه گذاری در آموزش کارآفرینی شرکتی که به پایداری مشاغل خانوادگی کمک می کند، به طور کلی مثبت است. برپایه نظریه های متداول، این شرکتها به احتمال زیاد از نسل سوم به بعد، اغلب به دلیل فقدان مهارتهای حرفهای جانشینان و استخدام بر اساس روابط و نه بر اساس صلاحیت، متوقف می شوند. علاوه بر این، نتایج این مطالعه شواهد تجربی را ارائه می دهد مبنی بر اینکه، چگونه سرمایهگذاری در آموزش کارآفرینی شرکتی می تواند ارزش کسبوکار خانوادگی را افزایش دهد.
Family businesses display distinctive characteristics as compared with non-family companies, and family firms are of great importance to the global economy, which means that more research is needed on how to promote their growth and sustainability. Despite the prevalence of family business, they still need to actively engage in corporate entrepreneurship education in order to stay competitive. This study sought to analyze the effects of corporate entrepreneurship education on a Brazilian family business and to confirm whether company's investment in corporate entrepreneurship education has, over time, promoted competitive advantages, ensured sustainability, and facilitated a carefully planned succession process. The methodology was an exploratory-descriptive case study based on qualitative data based on individual's perceptions then subjected to discourse analysis. The data were gathered from interviews with the top management of the family firm under study in order to understand their perceptions of corporate entrepreneurship education. The results reveal that the company presents the expected family business characteristics and that the firm's investment in corporate entrepreneurship education has ensured its growth and sustainability and facilitated a smoother succession process. These findings indicate that the perception regarding investment in corporate entrepreneurship education contributing to family businesses' sustainability is generally positive. Based on the prevailing theories, these firms are extremely likely to cease to exist from the third generation onward often due to successors' lack of professional skills and the predominance of hiring based on relationships rather than qualifications. This study's results provide empirical evidence of how investing in corporate entrepreneurship education adds value to family businesses.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.